Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli

Bilgiler
 
Seslendiren ve Şarkı: Barış Akarsu - Bir Sevmek Bin Defa
Biçim: Akor, Gitar Akorları - HİÇBİRİ
Tarih: 29 Haziran 2008 Pazar
Gönderen: rokcçı_gitarist
Toplam Okuyan: 52.234 kişi
Bu Ay Okuyan: 1.069 kişi
Bu Hafta Okuyan: 57 kişi
 
Beğendiniz mi? Bir Sevmek Bin Defa Akor sayfasını Şimdi paylaşın:
DİKKAT!
Bir Sevmek Bin Defa Akor sayfasını düzgün görüntüleyemiyor olabilirsiniz.
Eğer böyle bir sıkıntınız varsa tıklayın.

Barış Akarsu - Bir Sevmek Bin Defa - Akor


Puanlama:
 (41 kişi)

Bir Sevmek Bin Defa şarkısının diğer versiyonlarına bakın >>

Metin boyutu: ( + Büyült ) ( - Küçült)   
      BİR SEVMEK BİN DEFA


E              AM   G F              E
Aşkın şarabından bilmeden içtim
 E        AM  G F              E
Sevda yolundan bilmeden geçtim
Am           C
Aşkın          bir alevmiş yar yar
Dm          E
Bir ateş parçası
E          AM  G F         E
Bilmeden gönlümü ateşe verdim       )x2

E             AM   G F         E
Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş  )x2 )
E         Am     G F          E      
Bin defa ölüp de hiç ölmemekmiş         ) N
 E        Am     G F       E             
Bin defa ölüp de ölememekmiş            )

E          AM   G F         E
Aşkın şarabından bilmeden içtim
 E            AM  G F        E
Sevda yolundan bilmeden geçtim
AM         C    
Aşkın bir alevmiş yar yar
DM         E
Bir ateş  parçası
E           AM  G F         E
Bilmeden gönlümü ateşe verdim       )x2

        N2X

Bir Sevmek Bin Defa Akor, AkorMerkezi.com'da yayınlanmıştır.
http://www.akormerkezi.com


İçerik Kısa Linki:


Beğendiniz mi? Bir Sevmek Bin Defa Akor sayfasını Şimdi paylaşın:


Barış Akarsu - Bir Sevmek Bin Defa KULLANILAN AKORLAR (Beta)
E0 2 2 1 0 0x 7 6 4 5 0
Amx 0 2 2 1 0x 0 7 5 5 5x 3 2 2 1 0
Gx 10 12 12 12 103 2 0 0 0 33 2 0 0 3 3
F1 3 3 2 1 1x 0 3 2 1 1x 3 3 2 1 1
C0 3 2 0 1 00 3 5 5 5 33 3 2 0 1 0
Dmx 0 0 2 3 1
Şarkıda kullanılan akorların farklı şekillerde basılışlarıdır. (Detaylı bilgi)

Bir Sevmek Bin Defa Akor için Komoçotoko'dan Gelenler
Aramalar: barış akarsu sevmek, aşkın bir alevmiş nota, bir sevmek ako, aşkın şarabından gitar, yar sevmekakor, bir sevmek bin defa akorlar, bir sevmek bin defa ölmek demekmiş geçme akor, aşkın şarabından akor sözü, sevdan bir ateş barış akarsu akor, askin sarabiyla akor
Barış Akarsu - Bir Sevmek Bin Defa için Kullanıcı Görüşleri

Arkadaşlar G akorları şarkıda gereksiz değil o kısımlarda ritmi 2 akora bölmeniz gerekir diye düşünüyorum. Ben bu şarkıyı A-Y-Y-A-Y-Y-A-A-Y ritimiyle çalıyorum ve bu ritimde G akoru basarken ritmin A-Y-Y-A kısmını yapıp F basarkende Y-Y-A-A-Y kısmını yapıyorum o şekilde güzel oluyor. İnş. yardımcı olmuşumdur kolay gelsin :)


Bu Yoruma Cevap Ver
deathless2 | 15 Ocak 2014 Çarşamba 17:05
17 Ağustos 2011 Çarşamba tarihinde quiTaRHeRo yazmıştı:
bence güzel olmus eline saglık kardesim :))
teşekkür ederim :)


Bu Yoruma Cevap Ver
rockçı-gitarist | 05 Mayıs 2012 Cumartesi 00:36
bence güzel olmus eline saglık kardesim :))


Bu Yoruma Cevap Ver
quiTaRHeRo | 17 Ağustos 2011 Çarşamba 23:25
01 Mayıs 2011 Pazar tarihinde J3yTehLike yazmıştı:
güsel çalışma olmuş tebrkler...
teşekkür ederim :)


Bu Yoruma Cevap Ver
rockçı-gitarist | 05 Temmuz 2011 Salı 13:16
güsel çalışma olmuş tebrkler...


Bu Yoruma Cevap Ver
J3yTehLike | 01 Mayıs 2011 Pazar 09:02
Yeni başlayan arkadaşlar için ritmi 4/4 folk kullanabilirsiniz o ritim de ne diye sorucak kadar yeni olanlar için de
AAYYAY
Hızını kendiniz ayarlayabilirsiniz heralde :)))
ve Am C 'lerde çıkabildiğiniz kadar çıkmaya çalışın


Bu Yoruma Cevap Ver
onlyjo1 | 16 Aralık 2010 Perşembe 17:06
teşekkürler saolun...Şarkıyı Barış Akarsu'dan dinledim ve böyle :)


Bu Yoruma Cevap Ver
rockçı-gitarist | 06 Ekim 2010 Çarşamba 17:34
Çok güzeL oLmuş emeğine sağLık ;)


Bu Yoruma Cevap Ver
ferrari3 | 03 Eylül 2010 Cuma 16:33
E ler Em olacak yine de güzel olurmu minör parça yavv!!!!!


Bu Yoruma Cevap Ver
C-O-B | 27 Haziran 2010 Pazar 12:08
G ler yerine C olabilir gibi..


Bu Yoruma Cevap Ver
cemoos | 04 Şubat 2010 Perşembe 16:37
teşekkürler sağol :D...


Bu Yoruma Cevap Ver
rockçı-gitarist | 18 Aralık 2009 Cuma 17:29
Bence G ler tamamen doğru G ye gelince ben tele bi defa vurup F e geçiyorum çok da güzel oluyor.Şarkının akorlarını hazırlayana bravo güzel yapmış


Bu Yoruma Cevap Ver
YellowGuitar | 30 Kasım 2009 Pazartesi 16:42
16 Ağustos 2008 Cumartesi tarihinde KAGAN_ROCK yazmıştı:
yaa arkadaslar burdaki gorduunuz her akora inanmaın bazıları yanlıs cıkıo  yaa buarada yeni baslayanlarada bi sozum var akoru pk fazla calısmasınlar spider etüdü gam tab  calıssınlar yani akor calısın ama bu solediklerimide boşlamayın bunlara calısırsanız ritlari kolay cıkarırsınız akorlardada şarkı calısmaın bare geçişleri fln calısın
Evet haklısın Am den G ye geçmiş. o arayı birazdaha kısa bi ritimle geçiyorum ben


Bu Yoruma Cevap Ver
YellowGuitar | 30 Kasım 2009 Pazartesi 16:27
Güzelde arkadaşlar şarkının ilk bölümüne arpej atsak nasıl olur. bide hangi arpeji atalım arkadaşlar cevaplarınızı bekliorum.


Bu Yoruma Cevap Ver
YellowGuitar | 30 Kasım 2009 Pazartesi 16:10
cok güzel yorumlamışsın kardeş :D süper emeğine sağlık


Bu Yoruma Cevap Ver
mert gul | 20 Kasım 2009 Cuma 20:59
teşekkkür ederim...aslın da g lerde oluyo ama 5lide :D


Bu Yoruma Cevap Ver
rockçı-gitarist | 16 Eylül 2009 Çarşamba 15:06
tbrkler arkadaşım g ler haric süper olmuş


Bu Yoruma Cevap Ver
quitaristman | 14 Eylül 2009 Pazartesi 16:40
teşekkür ederim :)


Bu Yoruma Cevap Ver
rockçı-gitarist | 05 Eylül 2009 Cumartesi 14:39
harika!


Bu Yoruma Cevap Ver
fuu | 04 Eylül 2009 Cuma 23:48
teşekkürler saolsın :)


Bu Yoruma Cevap Ver
rockçı-gitarist | 31 Ağustos 2009 Pazartesi 23:56
müthiş.. eksiksiz tam.. süper


Bu Yoruma Cevap Ver
serkan karaoglu | 23 Ağustos 2009 Pazar 16:30
çok teşekkürler saol :):)


Bu Yoruma Cevap Ver
rockçı-gitarist | 04 Mayıs 2009 Pazartesi 15:18
cok güzel olmus eline saglıık dier yorumlara aldırma 5 li çalınca cok gzl oluo


Bu Yoruma Cevap Ver
KaaN3992 | 03 Mayıs 2009 Pazar 13:06
tşkürlerde ozaman söyle bişey yapalım ...bu şarkıyı 5 li olarak çalalım çünkü bn ona göre çıkardım bu akaroları ama 5 li yapmadım ondanda bu g ve em sorun oluyo ama olsun tşkküürler bi fikir sundum sonuçta şarkının akorları kolay ama yapamayanlar için :D:D


Bu Yoruma Cevap Ver
rockçı-gitarist | 12 Şubat 2009 Perşembe 10:56
bence G ler fazla ve E ler de Em olacak...paylaşım için teşekkürler...


Bu Yoruma Cevap Ver
anil01 | 11 Şubat 2009 Çarşamba 19:49
tesekürler saul canım


Bu Yoruma Cevap Ver
rokcçı_gitarist | 19 Ekim 2008 Pazar 22:14
bende diyorum G ler arıza çıkarıyor gsiz çalıyorum iyi oluyor g yi araya sıkıştırı veriyorum acaip bişi çıkıyor :D:d güzel olmuş ama eline sağlık;)


Bu Yoruma Cevap Ver
rock&rock | 19 Ekim 2008 Pazar 21:28
bence E akorları Em olcak. ama yinede güzel


Bu Yoruma Cevap Ver
volkanic | 03 Ekim 2008 Cuma 19:35
Arkadasşlar G akorları fazla Yazılmıs Kullanmayın : )


Bu Yoruma Cevap Ver
zuzuzuz | 05 Eylül 2008 Cuma 20:15
çok ii emeğine sağlk ama g leri kullanmaın öle oluo


Bu Yoruma Cevap Ver
freeboyonur | 02 Eylül 2008 Salı 23:20
tşk arkadaşım


Bu Yoruma Cevap Ver
rokcçı_gitarist | 22 Ağustos 2008 Cuma 22:46
akorlar dogru yazana helal !!!  paylasim icin saol


Bu Yoruma Cevap Ver
y.ak | 22 Ağustos 2008 Cuma 22:35
yaa arkadaslar burdaki gorduunuz her akora inanmaın bazıları yanlıs cıkıo  yaa buarada yeni baslayanlarada bi sozum var akoru pk fazla calısmasınlar spider etüdü gam tab  calıssınlar yani akor calısın ama bu solediklerimide boşlamayın bunlara calısırsanız ritlari kolay cıkarırsınız akorlardada şarkı calısmaın bare geçişleri fln calısın


Bu Yoruma Cevap Ver
KAGAN_ROCK | 16 Ağustos 2008 Cumartesi 00:04
şarkıyı iyi dinlersen nası çalındığını görürsün ayrıca dikkat ettiysen am den geçiş yapmış g ye anidende f ye geçmiş arkadaşım ama hangi wersyonunu dinlediğini bilmiorum


Bu Yoruma Cevap Ver
rokcçı_gitarist | 15 Ağustos 2008 Cuma 18:27
arkadaslar bu sarkıda g yok yani kullanılmıo bide ole deneyin isterseniz haklı oldumu anlarsınız  ha buarada e yerinede em var bole deneyin bi


Bu Yoruma Cevap Ver
KAGAN_ROCK | 14 Ağustos 2008 Perşembe 23:56
idare eder  ha buarada   orda  e yerine  em olcak arkadaslar


Bu Yoruma Cevap Ver
KAGAN_ROCK | 14 Ağustos 2008 Perşembe 23:47
yada şöyle bi şey yapa bilirsiniz       bir aşağı iki yukarı iki aşağı.... böylede yapa bilirsiniz sona eliniz alışırr


Bu Yoruma Cevap Ver
rokcçı_gitarist | 30 Temmuz 2008 Çarşamba 10:22
yaa siz onu bnce şarkıya göre çıkarın şarkıyı dinleyin slow bir ritim çıkıoo artık nası yaparsanız bilmem bn şarkıda çalındığı yöntemle çalıorumm :D tşk ederim


Bu Yoruma Cevap Ver
rokcçı_gitarist | 29 Temmuz 2008 Salı 16:30
bende katılıyorum bencede ritimleri arpejleri fln bi köşeye not ederseniz yeni başlayanlar için çok iyi olur... EMEĞİNE SAĞLIKK.!!!"/fck/editor/images/smiley/msn/angel_smile.gif" alt=""/>


Bu Yoruma Cevap Ver
sweetnovember91 | 29 Temmuz 2008 Salı 14:47
abi ben baslayanlardanim ama sunlarin ritmini de bi koseye not etsen


Bu Yoruma Cevap Ver
vaayy | 29 Temmuz 2008 Salı 14:39
teşekkürler


Bu Yoruma Cevap Ver
rokcçı_gitarist | 14 Temmuz 2008 Pazartesi 20:18
mütiş


Bu Yoruma Cevap Ver
mobilcan | 14 Temmuz 2008 Pazartesi 16:23


Siz de Görüş Bildirin

Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)


PAYLAŞ

Reklam



Anket
fringe soruyor:
Sizce hangisi ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler




Reklam


Radyo Dinle
AkorMerkezi.com © 2014
İletişim - Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,06 saniye.