Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli

Bilgiler
 
Seslendiren ve Şarkı: Duman - Ah
Biçim: Akor, Gitar Akorları -
Tarih: 25 Ocak 2004 Pazar
Gönderen: 50641
Toplam Okuyan: 126.657 kişi
Bu Ay Okuyan: 2.056 kişi
Bu Hafta Okuyan: 305 kişi
 
Beğendiniz mi? Ah Akor sayfasını Şimdi paylaşın:
DİKKAT!
Ah Akor sayfasını düzgün görüntüleyemiyor olabilirsiniz.
Eğer böyle bir sıkıntınız varsa tıklayın.

Duman - Ah - Akor


Puanlama:
 (51 kişi)

Ah şarkısının diğer versiyonlarına bakın >>

Metin boyutu: ( + Büyült ) ( - Küçült)   
           AH - Duman

           -INTRO-
         A#          G#         Cm
        Yarışmadı
         A#         G#         Cm
                Yenilmedi
         A#         G#    Cm
        Açık seçik sizle oynamadı
         A#         G#          Cm
        Gerilmedi
                     -solo-(ıntro)
         
          A#        G#   Cm          
        Sanılmasın yine basmış onu 
          A#      G#   Cm
                Bulantılar
          A#       G#    Cm
        Yanılmasın öyle dalga geçen
          A#       G#   Cm
        Yabancılar

        Gm G#        A#     G#
        Ah eğleniyor kendi başına
        Gm  G#        A#    G#
        Ah neşesi yeter
        Gm  G#             A#      G#
        Ah umurunda mı sandın bu dünya
        Gm  G#       A#      G#
        Ah neşesi yeter
                      -solo-
        
            A#       G#      Cm
        Konuşmadı
            A#         G#    Cm
        Hiç duymadı
            A#      G#     Cm
        Açık seçik sizle takılmadı
            A#       G#      Cm
        Daralmadı
                               
                Gm G#        A#     G#
        Ah eğleniyor kendi başına
        Gm  G#        A#    G#
        Ah neşesi yeter
        Gm  G#             A#      G#
        Ah umurunda mı sandın bu dünya
        Gm  G#       A#      G#
        Ah neşesi yeter
                  



 
 
Ah Akor, AkorMerkezi.com'da yayınlanmıştır.
http://www.akormerkezi.com


İçerik Kısa Linki:


Beğendiniz mi? Ah Akor sayfasını Şimdi paylaşın:


Duman - Ah KULLANILAN AKORLAR (Beta)
A#1 1 3 3 3 1x 1 3 3 3 1x x 0 3 3 1
G#4 6 6 5 4 4
Cmx 3 5 5 4 3x x 5 5 4 3
Gm3 5 5 3 3 3x x 0 3 3 3
Şarkıda kullanılan akorların farklı şekillerde basılışlarıdır. (Detaylı bilgi)

Ah şarkısı için amatör kayıtları dinleyin: (Siz de Ekleyin)

Ah Akor için Komoçotoko'dan Gelenler
Aramalar: klasik gitarla duman şarkıları, ah şarkı akorları, dumam ah akor, duman ah, ah dumana kor, ah duman akorlar, ah akot, duman ah neşesi yeter solo, duman ah şarkısı yazarı, duman ah akıor
Duman - Ah için Kullanıcı Görüşleri

13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
arkadaşlar bareli şekilde calin yani :
A#: 6. perdeden F
G#: 4. perdeden F şeklinde calin şarkıyı dinleyin akorlarin ne zamn degiştigine bakin ona gore geçin ve aşşagı dogru biraz yavaş şekilde şarkıda ki akorlar degişene kadar vurdun baktin deişti ya sizde ne mzan degiştigine bakin sizde deiştirin :D
eyvallah kardeşim şu bareli akorları bilmiyodum çok yardımı oldu.


Bu Yoruma Cevap Ver
kadiralpcil | 17 Ocak 2014 Cuma 11:07
arkadaşlar bareli şekilde calin yani :
A#: 6. perdeden F
G#: 4. perdeden F şeklinde calin şarkıyı dinleyin akorlarin ne zamn degiştigine bakin ona gore geçin ve aşşagı dogru biraz yavaş şekilde şarkıda ki akorlar degişene kadar vurdun baktin deişti ya sizde ne mzan degiştigine bakin sizde deiştirin :D


Bu Yoruma Cevap Ver
Dumanyak' | 13 Şubat 2012 Pazartesi 20:22
pek iyi olmamımış


Bu Yoruma Cevap Ver
orkun44 | 23 Ocak 2012 Pazartesi 17:30
27 Nisan 2011 Çarşamba tarihinde mago58 yazmıştı:
18 Eylül 2010 Cumartesi tarihinde forever rock yazmıştı:
bunun ritmi ne ???
süpersin baba :D
gayet başarılı çevap :)
üs bas tellerleçalınıyor sadece aşşağı ;)


Bu Yoruma Cevap Ver
bonitorock | 10 Ocak 2012 Salı 18:20
Süperrrsin..Ellerin dert görmesin..Tamamen doğru..Orjinal bile olabilir..


Bu Yoruma Cevap Ver
Mert08 | 28 Aralık 2011 Çarşamba 14:17
18 Eylül 2010 Cumartesi tarihinde forever rock yazmıştı:
bunun ritmi ne ???
süpersin baba :D


Bu Yoruma Cevap Ver
mago58 | 27 Nisan 2011 Çarşamba 01:36
Orginal olmuss..


Bu Yoruma Cevap Ver
anadolu__rock | 28 Mart 2011 Pazartesi 20:51
ritim 8/8lik arkadaşlar 8/8lik ritimleri biraz araştırın nasıl çalındığına bakın.


Bu Yoruma Cevap Ver
unut19 | 25 Mart 2011 Cuma 14:54
04 Temmuz 2010 Pazar tarihinde 100mert100 yazmıştı:
27 Aralık 2005 Salı tarihinde zfrrr52 yazmıştı:
ritm sorarken ciddi değilsiniz di mi? yani biri kötü bi şaka yaptı diğerleri de ona katıldı herhalde.... o kadar da kulak yoksa bırakın yani gidin!!! oldu olacak akorların çizelgesini de isteseydiniz...
Senn o küçümseyici tavrını skerim göt. anandan ritimlimi doğdun
okadar sinirlenmene gerek yok 100mert100
ama saygısızlık etm zfrrr52!


Bu Yoruma Cevap Ver
**rock_qirL** | 24 Eylül 2010 Cuma 21:37
bunun ritmi ne ???


Bu Yoruma Cevap Ver
forever rock | 18 Eylül 2010 Cumartesi 16:39
04 Ağustos 2006 Cuma tarihinde daem81 yazmıştı:
birde dikkat ettim genelde şarkının akorlarını bayan arkadaşlar oturtamamış genelde:)seslerine biraz pes kalır gibi geliyor daha ince tondan çalarsanız sizin için daha rahat olur.eğer olmadı diyen varsada lütfen saygı gösterin kulak hemen adapta olamıyor zamanla olur.orjinale yakın yakalamış arkadaşta o kaan ın ton:) tabi.ritm soran arkadaşlar olmuş.uzunca anlatayım dilim döndüğünce.bu şekilde anlatmak zor ama.3/4 çalınır 4/4 te.işi rın rın la anlatayım.ben parçayı çalarken sadece aşağı vuruşlarla çalıyorum.4/4 te bir kez aşağı rııınn biraz uzun.sonra aşağı yine rın rın yani rın es rın rın yada rıııınnn rınn rınn ilk iki akor böyle cm de sürekli aşağı rın rın rın rın rın diye.nakarat karışık biraz ben wah pedalıyla ve ritm i karıştırıp atlatıyorum.yinede yardımcı olamadıysam msn den gereken yardımı yaparım.mail adresimden ulaşın kayıt yapar gönderirim.ayıpsınız:)
sen daha devam et rın rın larla bu ne la hiç bişe anlamadım doldrmuşşsun orayı boşa


Bu Yoruma Cevap Ver
100mert100 | 10 Temmuz 2010 Cumartesi 04:41
27 Aralık 2005 Salı tarihinde zfrrr52 yazmıştı:
ritm sorarken ciddi değilsiniz di mi? yani biri kötü bi şaka yaptı diğerleri de ona katıldı herhalde.... o kadar da kulak yoksa bırakın yani gidin!!! oldu olacak akorların çizelgesini de isteseydiniz...
Senn o küçümseyici tavrını skerim göt. anandan ritimlimi doğdun


Bu Yoruma Cevap Ver
100mert100 | 04 Temmuz 2010 Pazar 20:12
SADECE 'NEŞESİ YETER'DEN SONRA G# YERİNE CM DAHA UYUMLU GİBİ. AKORLAR GÜZEL. RİTM SORAN ARKADAŞLAR, İÇİNİZDEN GELDİĞİ GİBİ VURUN TELLERE,EMİN OLUN DOĞRU RİTMİ BULACAKSINIZ..


Bu Yoruma Cevap Ver
sametgelir | 19 Haziran 2010 Cumartesi 14:11
19 Ağustos 2008 Salı tarihinde birkankaya yazmıştı:
elemanın tekine koptum gülmekten  sadece aşşağımı vuruyoz yazmış kardes sen aşşağa vurmaya devam et:D:D:D:D:D:D

ritim bilmiyon bişey bilmiyon kalkmışın  gitar çalmaya  arada üstede vur anlamlı olur:D
kardesim sen dogstan mı ogrendın gıtar calmayı olabılır ayrıca gayet de mantıklı bır soru sarkının nakaratı dısında rıtım yok sadece vuruyoruz


Bu Yoruma Cevap Ver
CeMM769 | 18 Mayıs 2010 Salı 20:36
Orginal olmuss.. sarkıyı açın bi dinleyin dinlerken akorları basın anlarsınız.


Bu Yoruma Cevap Ver
burkyy | 04 Mayıs 2010 Salı 16:17
10 numara olmuş eline emeğine sağlık
orjinal değil diyen arkadaşlar bu akorlar tamamen doğrudur.
power akor şeklinde basarsanız birebir uyumu göreceksiniz
yine de orjinalliğinden şüphe ediyorsanız size diyecek lafım yok..


Bu Yoruma Cevap Ver
"HaMMeRoN" | 22 Şubat 2010 Pazartesi 14:41
19 Ağustos 2008 Salı tarihinde birkankaya yazmıştı:
elemanın tekine koptum gülmekten  sadece aşşağımı vuruyoz yazmış kardes sen aşşağa vurmaya devam et:D:D:D:D:D:D

ritim bilmiyon bişey bilmiyon kalkmışın  gitar çalmaya  arada üstede vur anlamlı olur:D
canım kardeşim bence böyle bi eleştri yapmadan önce şarkıyı dinle ilk başta sonra gitarını al ve en yakın müzik evine git derse yazıl ;) SADECE TAVSİYE..!


Bu Yoruma Cevap Ver
Fender_kasim | 09 Ekim 2009 Cuma 22:34
ohaa bunada kötü diyosanız sizn kulagınızdan suphe edederim vlala


Bu Yoruma Cevap Ver
burkii | 23 Eylül 2009 Çarşamba 19:08
19 Ağustos 2008 Salı tarihinde birkankaya yazmıştı:
elemanın tekine koptum gülmekten  sadece aşşağımı vuruyoz yazmış kardes sen aşşağa vurmaya devam et:D:D:D:D:D:D

ritim bilmiyon bişey bilmiyon kalkmışın  gitar çalmaya  arada üstede vur anlamlı olur:D
komikmisin be arkadaşım git romnantiklik yap yaa ne sempatikleri oynuyon
küçük kirk hammett seni


Bu Yoruma Cevap Ver
EkE | 10 Eylül 2009 Perşembe 01:30
ulan yuh orjinal değil nasıl dersiniz yazık ulan atın elinizden gitarı


Bu Yoruma Cevap Ver
venedixli | 25 Temmuz 2009 Cumartesi 13:04
# lerden kurtulmanın yolu transpoze yarım ses kalınlaştırın yeter :)

A# yerine A G# yerine G

Cm yerine Bm Gm yerine Fm#




Bu Yoruma Cevap Ver
venom84 | 02 Ocak 2009 Cuma 21:27
ne orjinali bee güldürdünüz beni :D bende var yollayımda gözünüz orjinal görsün :P


Bu Yoruma Cevap Ver
agu_bugu | 10 Kasım 2008 Pazartesi 17:32
hoş hoş bundan iyisi şamda kayısı


Bu Yoruma Cevap Ver
ugurel | 15 Eylül 2008 Pazartesi 21:23
ritim soran arkadaslara sesleniyorum sizlere tavsiyelerim parcayı bol dinleyin ve sarkının arka kısmında mutlaka baterist veya bass gitarcı vardır  onları takip etmeye calısın onlar size ritimleri verecektir kafanızı ritme göre sallarsanız kafanız ellerinize yön verecektir... tesekür ederim arkadasımız da güzel yazmıs...


Bu Yoruma Cevap Ver
iL_DuCe | 21 Ağustos 2008 Perşembe 13:02
elemanın tekine koptum gülmekten  sadece aşşağımı vuruyoz yazmış kardes sen aşşağa vurmaya devam et:D:D:D:D:D:D

ritim bilmiyon bişey bilmiyon kalkmışın  gitar çalmaya  arada üstede vur anlamlı olur:D


Bu Yoruma Cevap Ver
birkankaya | 19 Ağustos 2008 Salı 15:51
gayet iyi abi tşkler


Bu Yoruma Cevap Ver
manwe | 07 Ağustos 2008 Perşembe 19:05
pek güsel olmamış ama emeğe saygı...


Bu Yoruma Cevap Ver
gitar-delisi | 26 Temmuz 2008 Cumartesi 22:29
tamamen orjinal kim ne dersin desin... kulaına sağlıkk...


Bu Yoruma Cevap Ver
_mR_ | 23 Temmuz 2008 Çarşamba 12:53
ii fena değil.eline emeğine sağlık.


Bu Yoruma Cevap Ver
AlemlernSeyyahı | 29 Haziran 2008 Pazar 12:12
gitar calıuosan ritmide kendin Bul rtim soruy o bide bazıları


Bu Yoruma Cevap Ver
^^COCO^^ | 22 Haziran 2008 Pazar 18:38
bnm kulagıma farklı gelıo sesler ya anlamadım...yanı uymuo gbi..neyse yınede emegınıze saglıkk...


Bu Yoruma Cevap Ver
holofira | 18 Haziran 2008 Çarşamba 18:56
abi o kadar savunmusunuz ritim soranları da birininz cıkıp ritmi yazmamış...... biri yazıverse çok  mutluolacamm    asağımı vuruyoruz sadece??


Bu Yoruma Cevap Ver
..:DumaN:.. | 15 Haziran 2008 Pazar 12:40
emege saygı arkadasım ellerıne saglık ;)


Bu Yoruma Cevap Ver
Quitar | 28 Mart 2008 Cuma 17:40
çok güzel olmuşş teşekkürler


Bu Yoruma Cevap Ver
gitarist_srdr88 | 29 Ocak 2008 Salı 14:28
maşallah çok güzel olmuş


Bu Yoruma Cevap Ver
biufiugiublues | 25 Kasım 2007 Pazar 14:45
tamamen orjinal ellerine sağlık :)


Bu Yoruma Cevap Ver
gitarci25 | 15 Kasım 2007 Perşembe 12:59
ellerine sağlık ...


Bu Yoruma Cevap Ver
**GiTaRCı KıZ** | 14 Ekim 2007 Pazar 10:08
şarkının orjinali değil ama olmuş orjinalini isterseniz hepsini bir perde sola kaydırın olsun bitsin :) şarkıyı dinleyin


Bu Yoruma Cevap Ver
flu | 10 Eylül 2007 Pazartesi 14:35
akor cetvelinde aynı akorun bikaç varyasyonu var hangisi oldugunu nasıl anlıyosununuz arkadaslar


Bu Yoruma Cevap Ver
elektro.nick | 31 Temmuz 2007 Salı 17:09
daha ne olsun...


Bu Yoruma Cevap Ver
directps | 29 Temmuz 2007 Pazar 11:46
çok güsel olmuş o parmaklar dert görmesin :)


Bu Yoruma Cevap Ver
guitaristeonur | 20 Mayıs 2007 Pazar 23:58
evet ellerine sağlık


Bu Yoruma Cevap Ver
arsiment | 05 Nisan 2007 Perşembe 00:22
Ellerine Sağlık


Bu Yoruma Cevap Ver
okyanusal | 31 Mart 2007 Cumartesi 21:37
birader sen gitarı doğar doğmaz biliyodun galiba mistik bi yetenek olarak hemen kawraöışsın.Ya insanları hor yada küçük görmeyin olabilir kaynağı yoktur bilmiyodur nasıl olcağını.. Serkan kardeşim
http://www.all-guitar-chords.com/ bu link i al istediğin akoru bulursun hadi kolay gelsin... Bu arada şarkı gayet iyi..


Bu Yoruma Cevap Ver
sarafan331 | 15 Mart 2007 Perşembe 15:21
akorlar yerli yerinde düzenleyenin eline sağlık


Bu Yoruma Cevap Ver
mai_seyyah | 14 Şubat 2007 Çarşamba 18:03
olum akor basmayı bilmion gelmişin bura yaa oooooo


Bu Yoruma Cevap Ver
la daffy | 07 Şubat 2007 Çarşamba 17:12
Akoru bir perde sağa kaydır# sola kaydırmakta bemol oluyor.


Bu Yoruma Cevap Ver
_sSs_ | 18 Ocak 2007 Perşembe 18:27
arkadaşlar ya bu A# ve G# nin tellere basılış şekli nasıl ya.benim müzük bilgim pek yok,akor cetvelinden hiç bişey anlamadım. yardımcı olursanız sevinirim.


Bu Yoruma Cevap Ver
rocker-22 | 16 Ocak 2007 Salı 16:07
ii ii


Bu Yoruma Cevap Ver
mansizs2 | 29 Aralık 2006 Cuma 22:52
süper oLmuş tşk


Bu Yoruma Cevap Ver
**GiTaRCı KıZ** | 29 Aralık 2006 Cuma 12:52
ii galiba .. eyvallah..


Bu Yoruma Cevap Ver
kaanabi | 28 Ekim 2006 Cumartesi 13:47
dumanın bu sarkısı kolay yaa saten onda benden duamncı işte ne derler bilirsiniz ^^ OTTUR GUNAHI YOKTUR^^ :)))))) EUEUH


Bu Yoruma Cevap Ver
MajeStyy | 02 Eylül 2006 Cumartesi 20:30
valla haklısın gizem biraz detaylı oldu ama gitara ilk başladığım günleri hatırlıyorum her türlü yardıma açıktım.inan şu haliyle bile birçok arkadaşa zor geliyordur. gerçekten ciddiyim bu konuda msn den her türlü yardıma hazırım.msn em mail adresimle paralel.


Bu Yoruma Cevap Ver
daem81 | 01 Eylül 2006 Cuma 22:45
baba ii yapmısın


Bu Yoruma Cevap Ver
üye-silinmiş | 31 Ağustos 2006 Perşembe 18:28
şarkının orjinal akorları bunlar arkadaşlar sadece sözlerin üstüne doğru konmamış ki o da gerekmez yani onun için polmik yarattamayın inanmayana bu akorlarla çalarım dinler:)


Bu Yoruma Cevap Ver
45090 | 28 Ağustos 2006 Pazartesi 13:48
arkadasim iyi guzel anlatmissin da, biraz detay olmamis mi? insan onu msnde fln anlatir di mii? neyse.. ama dediklerin dooru, kiz sesine pes kaliyo o yuzzden de olmuyo gibi geliyo insanaa:) ama akorlar guzel eline saglik (yapaniin:)


Bu Yoruma Cevap Ver
broken_angel | 28 Ağustos 2006 Pazartesi 00:11
birde dikkat ettim genelde şarkının akorlarını bayan arkadaşlar oturtamamış genelde:)seslerine biraz pes kalır gibi geliyor daha ince tondan çalarsanız sizin için daha rahat olur.eğer olmadı diyen varsada lütfen saygı gösterin kulak hemen adapta olamıyor zamanla olur.orjinale yakın yakalamış arkadaşta o kaan ın ton:) tabi.ritm soran arkadaşlar olmuş.uzunca anlatayım dilim döndüğünce.bu şekilde anlatmak zor ama.3/4 çalınır 4/4 te.işi rın rın la anlatayım.ben parçayı çalarken sadece aşağı vuruşlarla çalıyorum.4/4 te bir kez aşağı rııınn biraz uzun.sonra aşağı yine rın rın yani rın es rın rın yada rıııınnn rınn rınn ilk iki akor böyle cm de sürekli aşağı rın rın rın rın rın diye.nakarat karışık biraz ben wah pedalıyla ve ritm i karıştırıp atlatıyorum.yinede yardımcı olamadıysam msn den gereken yardımı yaparım.mail adresimden ulaşın kayıt yapar gönderirim.ayıpsınız:)


Bu Yoruma Cevap Ver
daem81 | 04 Ağustos 2006 Cuma 23:12
beni sese cuk oturdu


Bu Yoruma Cevap Ver
daem81 | 04 Ağustos 2006 Cuma 22:50
ozan lafın bana mı yaa..ben bişey bildigimi iddia etmiyorum walla..gayet güsel olmuş bence de..


Bu Yoruma Cevap Ver
yarasakiz | 18 Temmuz 2006 Salı 21:32
akorlar süper kulağına ellerine sağlık...abi biliyosanız biliyonuz kimsenin ne yapacağını siz belirleyemezsiniz....
bu aradaa solo olsaydı iyi olurdu yaaa...


Bu Yoruma Cevap Ver
ozzy_lp | 18 Temmuz 2006 Salı 21:13
şarkı yollanalı cok olmuş ama ben bu şarkıya bayılıyorum..her dinledigimde kendimden geciyorum walla...akorları da gayet dogru..ben de bu şekilde calıyorum..iğrenc olmuş vs şeklinde ki yorumlara da halt etmişsiniz demekten başka care bulamıyorum..bi akor nasıl iğrenç olabilir allah aşkına!!!!!!!!!


Bu Yoruma Cevap Ver
yarasakiz | 16 Temmuz 2006 Pazar 22:36
guzel olmamıs


Bu Yoruma Cevap Ver
üye-silinmiş | 14 Temmuz 2006 Cuma 20:22
abi güzel olmuş bu a r a d a parçayı gönderenle soyadımız aynı herhalde


Bu Yoruma Cevap Ver
suny | 25 Haziran 2006 Pazar 10:27
transpoze edebillirmisiniz arkadaşlar bu parçayı şu #'lerden kurtulalım olur mu? cevap bekliyorum.... şimdiden teşekkürler


Bu Yoruma Cevap Ver
__cin__ | 29 Mayıs 2006 Pazartesi 20:45
transpoze edebillirmisiniz arkadaşlar bu parçayı şu #'lerden kurtulalım olur mu? cevap bekliyorum.... şimdiden teşekkürler


Bu Yoruma Cevap Ver
__cin__ | 29 Mayıs 2006 Pazartesi 20:45
taş gibi olmuş abi işte ritmide kendiniz çıkartın ya ne biçim gitarcısınız siz


Bu Yoruma Cevap Ver
üye-silinmiş | 27 Mayıs 2006 Cumartesi 16:49
ya bayanlar beyler oylama yapalım bu şarkı dogrumu yanlışmı dogru diyenler evet yanlış diyenler hayır yazsın da bizde ona göre calalım zaten zar zor calıyorum :)) ben sizler kadar ii deilim yardımcı olursanız sevinirim


Bu Yoruma Cevap Ver
üye-silinmiş | 26 Mayıs 2006 Cuma 15:17
güsel olmş ritimler çıkıo çalnca aslında ya.ama bi yerde yannışlık war sankii


Bu Yoruma Cevap Ver
Beverly | 16 Mayıs 2006 Salı 19:53
kötü



Bu Yoruma Cevap Ver
üye-silinmiş | 15 Mayıs 2006 Pazartesi 16:15
güzel olmus işte orjinal hatta yapan arkadasa tebrikler..


Bu Yoruma Cevap Ver
kurban_86 | 03 Mart 2006 Cuma 21:11
efferim


Bu Yoruma Cevap Ver
bad__girl | 28 Şubat 2006 Salı 21:57
yok yaw olmamış bi kere orda do minör le alakası yok yapan arkadaş baksa bi hatta defalarca baksa bi


Bu Yoruma Cevap Ver
lizard king | 27 Şubat 2006 Pazartesi 16:13
nasıl orjinaliyle alakası yok yaa.orjinalin aynısı yaa.kulaksız olan arkadaşlarımız yorum yapmasın lütfen rica ediyorum.belki kulağı sağlamdır ama gitarının akordu bozuk olabilir.çünkü şarkının orjinal akorları bunlar, sadece nakaratta ritm alıyo diğer yerlerde ritm çalınmıyooo.hade kendinize i ibakın.


Bu Yoruma Cevap Ver
guitarking | 26 Şubat 2006 Pazar 05:01
orjinaliyle alakası yookk


Bu Yoruma Cevap Ver
ekolakan | 23 Şubat 2006 Perşembe 10:10
sana tawsiyem ; bidaha bi gözden geçir bence...


Bu Yoruma Cevap Ver
xguitarx | 05 Şubat 2006 Pazar 19:03
degisik bisey cıkmıs :D


Bu Yoruma Cevap Ver
sadi_49 | 05 Şubat 2006 Pazar 17:32
hoca oktu olmus bea


Bu Yoruma Cevap Ver
Mezarcı | 30 Ocak 2006 Pazartesi 19:21
bi de bu arada bu ritm mevzusu ne ya... olabilir yani herkes gitar virtüözü diildir... arkadaşlar ritmle ilgili sorunlarınızı birebir elimden geldiğince halledebilirm... başvuru msn...


Bu Yoruma Cevap Ver
gymalee | 10 Ocak 2006 Salı 18:51
arkadaşım yazdığın akorlar bass akorları... gerçek ritm akorları isteyen warsa msn e gelsin yolluyayım...


Bu Yoruma Cevap Ver
gymalee | 10 Ocak 2006 Salı 18:48
iğrenç olmuş abi tekrar yap..


Bu Yoruma Cevap Ver
maniac_soloist | 10 Ocak 2006 Salı 13:22
abi A# yı nasıl bascaz die soran falan warsa yollayalım şeklini şemalini :)))


Bu Yoruma Cevap Ver
zfrrr52 | 27 Aralık 2005 Salı 22:21
ritm sorarken ciddi değilsiniz di mi? yani biri kötü bi şaka yaptı diğerleri de ona katıldı herhalde.... o kadar da kulak yoksa bırakın yani gidin!!! oldu olacak akorların çizelgesini de isteseydiniz...


Bu Yoruma Cevap Ver
zfrrr52 | 27 Aralık 2005 Salı 22:20
fena değil


Bu Yoruma Cevap Ver
bulutsuzluk_24 | 22 Aralık 2005 Perşembe 13:43
iiirenç olmuş


Bu Yoruma Cevap Ver
cool12 | 16 Aralık 2005 Cuma 18:55
super olmuşş baba


Bu Yoruma Cevap Ver
muratonal | 09 Aralık 2005 Cuma 20:05
hııı hersey guselde rıtımler nerdeeeee


Bu Yoruma Cevap Ver
sagopa54 | 28 Kasım 2005 Pazartesi 23:22
hııı hersey guselde rıtımler nerdeeeee


Bu Yoruma Cevap Ver
sagopa54 | 28 Kasım 2005 Pazartesi 23:22
güsel güsel eyi olmuş daha ne istionus


Bu Yoruma Cevap Ver
drenche | 19 Kasım 2005 Cumartesi 18:10
çok güzel olmuşş


Bu Yoruma Cevap Ver
afakan_ | 12 Kasım 2005 Cumartesi 17:22
ritim soranlar gitarı bıraksın diyenler falan heralde dogustan ögrenmisler bu işi.olamaz mı kardeşim yani adam belki ritim atamıyor.gerçi sizin gibi düşünenlerinde pek başarılı oldugunu zannetmiyorum o da ayrı bir mesele


Bu Yoruma Cevap Ver
veysel | 08 Kasım 2005 Salı 23:20
arkadaşlar transpoze edebilirmisiniz akorları??


Bu Yoruma Cevap Ver
__cin__ | 07 Kasım 2005 Pazartesi 22:42
harbiden süper tebrik ettim..


Bu Yoruma Cevap Ver
kurban_86 | 05 Kasım 2005 Cumartesi 03:24
ya aslında 5 li akorlar la sağlam yane


Bu Yoruma Cevap Ver
_DaRe_17 | 20 Ağustos 2005 Cumartesi 19:35
hımmmmmm süper!


Bu Yoruma Cevap Ver
D E A T H | 11 Ağustos 2005 Perşembe 14:06
çok güzel ama kaçlık ritim kullanılacak?


Bu Yoruma Cevap Ver
BlacKnight | 10 Ağustos 2005 Çarşamba 14:32
güzel


Bu Yoruma Cevap Ver
heavyalpyx | 15 Haziran 2005 Çarşamba 20:47
ritimler nerede?



Bu Yoruma Cevap Ver
ardaemre | 29 Mart 2005 Salı 17:50
çok güzel olmuş


Bu Yoruma Cevap Ver
isom14 | 24 Eylül 2004 Cuma 17:12


Siz de Görüş Bildirin

Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)


PAYLAŞ

Reklam



Anket
beko0 soruyor:
Hangi Gitar Daha İyi ?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler




Reklam


Radyo Dinle
AkorMerkezi.com © 2014
İletişim - Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,08 saniye.