Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli

Bilgiler
 
Seslendiren ve Şarkı: Duman - Halimiz Duman
Biçim: Akor, Gitar Akorları -
Tarih: 01 Mart 2003 Cumartesi
Gönderen: ohara
Toplam Okuyan: 78.348 kişi
Bu Ay Okuyan: 661 kişi
Bu Hafta Okuyan: 67 kişi
 
Beğendiniz mi? Halimiz Duman Akor sayfasını Şimdi paylaşın:

Duman - Halimiz Duman - Akor


Puanlama:
 (38 kişi)

Halimiz Duman şarkısının diğer versiyonlarına bakın >>

Metin boyutu: ( + Büyült ) ( - Küçült)   
Am   G       F      C  B  Am
Giderek dağı duvarı aştık
       G    F     C   B  D
Yardan uzak aleme daldık
          C       G   Am
Aman aman çaresiz kaldık
F         G       Am
Halimiz duman aman...

Am   G      F         C  B  Am
Giderek kanımız zehir dolmuş
       G     F         C B   D
Yoldan çıkan kurda yem olmuş
             C       G  Am
Dost dediğin kalbini soymuş
F         G       Am
Halimiz duman aman... 
  C          Em 
Nerde yaşarsan yaşa babam
C           Em
Sevgi aşk hepsi yalan
Am   G       F      C B  Am
Giderek dağı duvarı aştık...
............................
............................
  C          Em  
Nerde yaşarsan yaşa babam
C            Em
Sevgi aşk hepsi yalan
Am   G      F         C  B  Am
Giderek kanımız zehir dolmuş...
............................
Halimiz Duman Akor, AkorMerkezi.com'da yayınlanmıştır.
http://www.akormerkezi.com


İçerik Kısa Linki:


Beğendiniz mi? Halimiz Duman Akor sayfasını Şimdi paylaşın:


Duman - Halimiz Duman KULLANILAN AKORLAR (Beta)
Amx 0 2 2 1 0x 0 7 5 5 5x 3 2 2 1 0
Gx 10 12 12 12 103 2 0 0 0 33 2 0 0 3 3
F1 3 3 2 1 1x 0 3 2 1 1x 3 3 2 1 1
C0 3 2 0 1 00 3 5 5 5 33 3 2 0 1 0
Bx 2 4 4 4 2
Dx 5 4 2 3 2x 9 7 7 x 22 0 0 2 3 2
Em0 2 2 0 0 03 x 2 0 0 0x 2 5 x x 0
Şarkıda kullanılan akorların farklı şekillerde basılışlarıdır. (Detaylı bilgi)

Halimiz Duman şarkısı için amatör kayıtları dinleyin: (Siz de Ekleyin)

Halimiz Duman Akor için Komoçotoko'dan Gelenler
Aramalar: duman halimiz duman akor gitar, görmeyeli ne çok oldu ritim, duman şarkı 3-5 ile, duman şarkıları ritim, halimzi duman akor, halimiz duman akor irtim, halimiz duma akor, halimiz duman gp5 full, li̇mi̇z duman akoror, şimdi ne olacak bu halımız şarkı
Duman - Halimiz Duman için Kullanıcı Görüşleri

28 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
yok abi hosuma gitmedi iyi olmamış vers 2 daha iyi bence. ve de ritim e gelirsen ben ilk akoru AAAY sonra digerlerinin hepsini A-YAY bi de vers 2 de calarken sadece ust tellere vurun yani alt tellerede vurun da orayi kapatarak calin.
ozur dilerim vers 3 daha iyi..


Bu Yoruma Cevap Ver
Dumanyak' | 28 Ocak 2012 Cumartesi 14:38
yok abi hosuma gitmedi iyi olmamış vers 2 daha iyi bence. ve de ritim e gelirsen ben ilk akoru AAAY sonra digerlerinin hepsini A-YAY bi de vers 2 de calarken sadece ust tellere vurun yani alt tellerede vurun da orayi kapatarak calin.


Bu Yoruma Cevap Ver
Dumanyak' | 28 Ocak 2012 Cumartesi 14:35
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde HeyArnold yazmıştı:
Gerçekten hatasız muhteşem Perfect :))
AAYAYAY


Bu Yoruma Cevap Ver
HeyArnold | 01 Aralık 2011 Perşembe 15:56
16 Ekim 2011 Pazar tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
24 Mayıs 2011 Salı tarihinde aliclk yazmıştı:
03 Kasım 2009 Salı tarihinde dumanist_sadist yazmıştı:
26 Mayıs 2009 Salı tarihinde Crysis Max yazmıştı:
:D ritm lazm önemli olan o
bu ritim vakte yani AYYAYYA şeklinde başlarda yawaş sonra hızlanıo..
hayır şarkıyı bi dinle gör bakem neymiş ritim. Ritmi bu arkadaşım: AYYAY Rock ritminde 2. kez aşağı indirmiyecen yani orayı es gecicen ondan sonra gerisi aynısı zaten aynı yukarıdaki gibi olucak yani
hayir beyler ritim AAYAYAY youtube de birisi calmiş harika olmus yazin duman - halimiz duman cover diye youtube ye dinleyin ritim bu..
süper uyuyo verdıgın rımtım kardes saolasın


Bu Yoruma Cevap Ver
HeyArnold | 01 Aralık 2011 Perşembe 14:53
24 Mayıs 2011 Salı tarihinde aliclk yazmıştı:
03 Kasım 2009 Salı tarihinde dumanist_sadist yazmıştı:
26 Mayıs 2009 Salı tarihinde Crysis Max yazmıştı:
:D ritm lazm önemli olan o
bu ritim vakte yani AYYAYYA şeklinde başlarda yawaş sonra hızlanıo..
hayır şarkıyı bi dinle gör bakem neymiş ritim. Ritmi bu arkadaşım: AYYAY Rock ritminde 2. kez aşağı indirmiyecen yani orayı es gecicen ondan sonra gerisi aynısı zaten aynı yukarıdaki gibi olucak yani
hayir beyler ritim AAYAYAY youtube de birisi calmiş harika olmus yazin duman - halimiz duman cover diye youtube ye dinleyin ritim bu..


Bu Yoruma Cevap Ver
Dumanyak' | 16 Ekim 2011 Pazar 17:13
03 Kasım 2009 Salı tarihinde dumanist_sadist yazmıştı:
26 Mayıs 2009 Salı tarihinde Crysis Max yazmıştı:
:D ritm lazm önemli olan o
bu ritim vakte yani AYYAYYA şeklinde başlarda yawaş sonra hızlanıo..
hayır şarkıyı bi dinle gör bakem neymiş ritim. Ritmi bu arkadaşım: AYYAY Rock ritminde 2. kez aşağı indirmiyecen yani orayı es gecicen ondan sonra gerisi aynısı zaten aynı yukarıdaki gibi olucak yani


Bu Yoruma Cevap Ver
aliclk | 24 Mayıs 2011 Salı 23:46
09 Şubat 2010 Salı tarihinde cyan yazmıştı:
Arkadaslar ben hiç bişey anlamadım ne biçim iştir.
akorları verirken La (A) ile başlanmış, bu şarkının tablarına bakıyorum B (Si)ile soloya baslanmıs.
Benim bildigim bi şarkının tabı akorundan çıkar. Yanlış mıyım?
Şimdi dogru olan ne Si ilemi La İle mi başlıyoruz ikisinden de denedim sesi alıyorum ama ben dogrusu orjinali neyse onu çalmak istiyorum çünkü bu şarkıyı çok seviyorum...
Yardımlarınızı bekliyorum ( Emeklerinize Saygı Duyuyorum.)
Bunun orjinal akorları 5'Lidir b-5 g-5 f-5 e-5 diye gider ... orjinali odur


Bu Yoruma Cevap Ver
KıRıK_KaLeM_56 | 09 Mayıs 2011 Pazartesi 19:35
yazılanlara gore kulagı olan kımse yok burada. sarkıyı bı dınleyın zaten drop d oldugu anlaşılıyor en kötü deneyedebilirsiniz. bilmeyenler için en ust tel yanı kalın mi telini re ye akord ederek d tuning etmiş olursunuz. sonra dumanın canlı videosunu izleyerek akorları basın.


Bu Yoruma Cevap Ver
luVeteran | 14 Kasım 2010 Pazar 20:58
Arkadaslar ben hiç bişey anlamadım ne biçim iştir.
akorları verirken La (A) ile başlanmış, bu şarkının tablarına bakıyorum B (Si)ile soloya baslanmıs.
Benim bildigim bi şarkının tabı akorundan çıkar. Yanlış mıyım?
Şimdi dogru olan ne Si ilemi La İle mi başlıyoruz ikisinden de denedim sesi alıyorum ama ben dogrusu orjinali neyse onu çalmak istiyorum çünkü bu şarkıyı çok seviyorum...
Yardımlarınızı bekliyorum ( Emeklerinize Saygı Duyuyorum.)


Bu Yoruma Cevap Ver
cyan | 09 Şubat 2010 Salı 12:02
bunlar doğruu degil zatenn ritim atarken bile kaan 5 li akorlar kullanıyor oyzden hiç benzemiyr rock ritimle beraber 5 li akorlarıı basın çıkacak:D


Bu Yoruma Cevap Ver
gencim | 06 Aralık 2009 Pazar 13:52
19 Temmuz 2008 Cumartesi tarihinde ..:DumaN:.. yazmıştı:
ama orjınali bu deil kaanın bu şarkıyı çalarken ki videosu var Am basmıyo? ama ton oarak doğru "/fck/editor/images/smiley/msn/wink_smile.gif" alt=""/>
bu akorların barelerini bas işte kaanınkiyle aynı olur :));)


Bu Yoruma Cevap Ver
dumanist_sadist | 05 Aralık 2009 Cumartesi 11:39
26 Mayıs 2009 Salı tarihinde Crysis Max yazmıştı:
:D ritm lazm önemli olan o
bu ritim vakte yani AYYAYYA şeklinde başlarda yawaş sonra hızlanıo..


Bu Yoruma Cevap Ver
dumanist_sadist | 03 Kasım 2009 Salı 15:06
doğru olan bir ritm vardır elbet.hem diyelim kulak yok bende ritm çıkartamıyorum ? bencede ritmler yazılmaları yazanlar oluyor arada çok teşkkür ediyorum onlara.


Bu Yoruma Cevap Ver
Kutluhan Meral | 22 Eylül 2009 Salı 11:47
arkadaşlar illa bi ritime bağlı kalmayın kendiniz ritim çıkarmaya çalışın hangisi kulağa hoş geliyosa öle çalarsınz şarkıyı


Bu Yoruma Cevap Ver
hardshark90 | 14 Temmuz 2009 Salı 14:27
yaf sanki D yerine Dm yapıldımı daha güsel oluyo gibi :S


Bu Yoruma Cevap Ver
dolores_21 | 12 Temmuz 2009 Pazar 16:59
şarkının ilk başlarında AYYAYYA şeklinde yavaş olarak çalın..
Nerde yaşarsam kısmında bu ritmi hızlandırın ;)


Bu Yoruma Cevap Ver
Berkan50 | 10 Temmuz 2009 Cuma 19:55
:D ritm lazm önemli olan o


Bu Yoruma Cevap Ver
Crysis Max | 26 Mayıs 2009 Salı 22:27
bare olarak basın arkadaşlar daha bi tatlı oluyo:D


Bu Yoruma Cevap Ver
behic_24 | 20 Mayıs 2009 Çarşamba 18:42
ritimleri neden yazmıyosunuz?


Bu Yoruma Cevap Ver
kadir55_88 | 20 Mayıs 2009 Çarşamba 17:21
elşetiren arkadaşlar bundna iyisini yapın çalalım emeğe saygı kulağa kuvvet güzel.oluyo


Bu Yoruma Cevap Ver
odyssues | 30 Nisan 2009 Perşembe 17:54
bunun orijinakl akorlarını nerdeyse dumandakilerden başka kimse bilmiyor :D


Bu Yoruma Cevap Ver
Makaweli71 | 25 Mart 2009 Çarşamba 17:50
akorlar gayet iyy kardesim emege saygı.


Bu Yoruma Cevap Ver
vassili_zaitsev | 27 Ekim 2008 Pazartesi 19:39
beyenmeuenler yazsın ozaman doğru olanı bizde çalalım doğrusunu...arkadaşlar emeğe saygı gayet güzel


Bu Yoruma Cevap Ver
by_ersin | 15 Eylül 2008 Pazartesi 18:36
ulan ne sızın gıbı adamlardan gıtarıst olur nede yorumcu olum ortada emek var tesekkur etmesını bılın eksık varsa uslubuyla soyleın ...! akorlar super kardesım okeyy...! sende kulaaak yoqqq demekkııı..! dumana deıl bu gıtara hakaret sizin yaptıgınız muzıge hakaret yuh be :.... bılıosanız sız koyun calalım..!


Bu Yoruma Cevap Ver
otep38 | 11 Eylül 2008 Perşembe 12:45
arkadasım ritmi aşağı aşağı biraz sus  yukarı aşağı yukarı



ama tam görmek isterseniz



www.ktunnel.com a gir ordan youtube a gir orda halimiz duman yaza ilk videoyu izle dumanın klasik gitarla çaldıgı orj ritmi görürsün izleyerek


Bu Yoruma Cevap Ver
svas | 10 Ağustos 2008 Pazar 11:31

bu resmen dumana hakarek arkadaş "/fck/editor/images/smiley/msn/thumbs_down.gif" alt=""/> kötü



Bu Yoruma Cevap Ver
agu_bugu | 05 Ağustos 2008 Salı 15:11
ama orjınali bu deil kaanın bu şarkıyı çalarken ki videosu var Am basmıyo? ama ton oarak doğru "/fck/editor/images/smiley/msn/wink_smile.gif" alt=""/>


Bu Yoruma Cevap Ver
..:DumaN:.. | 19 Temmuz 2008 Cumartesi 23:07
olmuşş ya daha ne olcak aç youtube dan bak nasıl çalıo şarkıyı doğrusu bu kulağına sağlık çok saoll..


Bu Yoruma Cevap Ver
_mR_ | 04 Temmuz 2008 Cuma 18:43
 k ne yan yenımı bu nota (: ritimle cal arkaadasım sen


Bu Yoruma Cevap Ver
burkii | 25 Haziran 2008 Çarşamba 20:50
bunu arpejlemi çalcaz ritimlemi ritimse ritmi nedir?; nolur yazın....


Bu Yoruma Cevap Ver
..:DumaN:.. | 15 Haziran 2008 Pazar 19:57
kardeşim süper olmuş ellerine sağlık. uydurmuş diyen arkadaşlar şarkıyı bareli olarak bass tellerden çalın. bilip bilmeden atıp tutmayın


Bu Yoruma Cevap Ver
mertrock | 23 Mayıs 2008 Cuma 12:58
bence şarkıyı daha iyi dinle ama yine de emeğine sağlık


Bu Yoruma Cevap Ver
can_61 | 25 Nisan 2008 Cuma 16:11
akorlar bare basılınca güzel çıkıyo


Bu Yoruma Cevap Ver
cem 00009 | 24 Şubat 2008 Pazar 18:44
arkadaşım ellerine sağlık çok temiz olmuş.. yanlış diyen arkadaşlar, siz de dumanın akustik performansını izleyin we o pozisyonlardan çalın notaları. ilk 3 perdeden çalmaya kalkarsanız tabi uymaz bu akorlar. kaan nasıl gezio gitarın üstünde onu takip edip oralardan bası akorları tam oturuyo. bi tek B olmasa da olur hatta daa gsel oluyo. tebrikler...


Bu Yoruma Cevap Ver
the_alien | 07 Şubat 2008 Perşembe 13:09
ya akorlar fena degıl ama tam uymuyor tonlar farklı :S bazı yerlerde


Bu Yoruma Cevap Ver
suskun | 08 Ocak 2008 Salı 16:46
Çokta kötü olmamış bence..!


Bu Yoruma Cevap Ver
DuMaNiaA | 23 Aralık 2007 Pazar 01:17
o notaların yanlarına 5 koysa da beşli dese onlara ellerine sağlık dersiniz :) bence güzel olmuş ama satır sonlarında 3 kere nota deiştirme kısmında ortada kalan notayı koymasaydın daha hoş olurdu sanki orda fazla deişio :) yine de eline sağlık...


Bu Yoruma Cevap Ver
ilkerozcetin | 07 Kasım 2007 Çarşamba 17:37
Ayıp ya uydurmuş puhaha diyeceğinize kendiniz daha düzgününü yazın, en azından adam emek vermiş.Ben dumanın tüm şarkılarını ezbere bilen biri olarak bu akorlarla bu parçayı çaldım ve gayet de iyi oluyor, ha şanıma yakışmaz diyen de çalmaz, ya da em li f#m li olanını çalar.Bu akorların sitedeki tek halimiz duman akorları olduğunu da unutmayın, madem çok iyi biliyorsunuz sizi görelim bir de...


Bu Yoruma Cevap Ver
Estal | 17 Eylül 2007 Pazartesi 21:29
biraz canlı performansını dinle ellerini görde yap akorları


Bu Yoruma Cevap Ver
cantekin_07 | 15 Eylül 2007 Cumartesi 00:27
eline sağlık


Bu Yoruma Cevap Ver
kor_ay | 13 Haziran 2007 Çarşamba 17:51
am-g-f :D cok hos olmus :P:P:P:P ilk kez gördüm yıllardır duman dinleyen biri olarak.


Bu Yoruma Cevap Ver
serkaan92 | 20 Mayıs 2007 Pazar 11:29
arkadas emeğe saygı lazım ama gercekten insan kopyalayıp yapıştırmadan once biraz bakar ya ayıptır....


Bu Yoruma Cevap Ver
black__wolf | 30 Nisan 2007 Pazartesi 23:29
bu ne bee


Bu Yoruma Cevap Ver
ARagorn&Faramir | 03 Mart 2007 Cumartesi 15:39
köprüden at kendiniii berbatt git bari orjı akorlarını bul ole yaz:)))


Bu Yoruma Cevap Ver
sen yoıksan | 01 Mart 2007 Perşembe 16:02
uydurmuş..puhah


Bu Yoruma Cevap Ver
delimanyak | 26 Şubat 2007 Pazartesi 13:12
sen ne yapmışsın be dostum böyle akor cıkarıcağına git kendini köprüden at daha iyi...


Bu Yoruma Cevap Ver
n3ca | 18 Şubat 2007 Pazar 10:39
çok alengirli olmuş oysaki parça daha sade


Bu Yoruma Cevap Ver
raci | 12 Şubat 2007 Pazartesi 04:37
arkadaşım bi kere dumanın mutlaka her şarkısında f#m em olur tmm mutlak falı bişeyler vardır lütfen aç bak biyerden


Bu Yoruma Cevap Ver
gfb_hero | 07 Şubat 2007 Çarşamba 19:20
dumanın hiçbir şarkısı bu akor düzeniyle çalınmaz bi kere bu ne allahım ya


Bu Yoruma Cevap Ver
lizard king | 04 Şubat 2007 Pazar 19:33
abi gayet saçmalık yha


Bu Yoruma Cevap Ver
cambaz_my | 02 Şubat 2007 Cuma 17:24
abi power'larla çaldım olmuyo ki bu şarkı da power akorlarla çalınıyo


Bu Yoruma Cevap Ver
blues.me | 24 Ocak 2007 Çarşamba 19:42
bence diğerlerine göre çok ii


Bu Yoruma Cevap Ver
nahin | 22 Ocak 2007 Pazartesi 17:41
yanlıs akor bunlar ya:S


Bu Yoruma Cevap Ver
10urOnur | 22 Ocak 2007 Pazartesi 00:13
nedense ben admin olarak çalıntı olduğunu düşünmüyorum... Şarkı giriş tarihi 2003 MART ayıdır... İsteyen istediği siteden daha önce girişlileri söyleyebilir... Burası Türkiye'de bu işin merkezi arkadaşlar.
küçük görmeyelim gitarakor.com 'u.. Saygılar.. Ayrıca o K hatasını düzenlyorum şimdi...


Bu Yoruma Cevap Ver
AdminEmmi | 16 Aralık 2006 Cumartesi 14:06
Bende ilk defa duyuyorum K die bi akor olduunu


Bu Yoruma Cevap Ver
serhat-9 | 14 Aralık 2006 Perşembe 23:34
abi K die bi akor mu warmış :)))))))


Bu Yoruma Cevap Ver
pandispania | 07 Aralık 2006 Perşembe 06:27
güzel olmuş ama kopya he ama çok güzel olmuş


Bu Yoruma Cevap Ver
aksel06 | 28 Ekim 2006 Cumartesi 14:17
ii olmuş tebrikler


Bu Yoruma Cevap Ver
SPLİNTER | 28 Eylül 2006 Perşembe 13:46
ii ki çocuk bi K yazmış yanlışlıkla haa başka yorum yok mu la yapaacğınız :s


Bu Yoruma Cevap Ver
baranksk | 07 Eylül 2006 Perşembe 19:29
ellerina saglık dostum ne diyebilrim ama sole bi sorunum oldu ya ben buna ritim yakalayamadım bi turlu bugun acaba cokmu dalgınım??? ritimi nasıl halletinz bilen varsa b yazsın arkadslar...


Bu Yoruma Cevap Ver
Swarthy_ | 05 Eylül 2006 Salı 12:15
K yerine F yazınca düzeliyor.Gerisi güzel.Teşekkürler...


Bu Yoruma Cevap Ver
erjunt | 27 Ağustos 2006 Pazar 11:06
abi yaa siz de adamla dalga geçiyosunuz ama siz de k NOTASI diyosunuz o bi kere AKORDUR.(bunu k notası diyenlere yazdım ötekiler alınmasın:D)


Bu Yoruma Cevap Ver
silverhawk192 | 25 Ağustos 2006 Cuma 23:35
Abi biz çok cahil kalmışız .. Adam K notası buluyo biz daha yerimizde sayıyoruz. Bundan sonra cok uğrasıp "Y" notasınıda ben bulacam:)))) ((((:


Bu Yoruma Cevap Ver
TheRockula | 16 Ağustos 2006 Çarşamba 07:41
oğlum yatın uyuyun bu saatte K mı kaldı tartışcak..allahım yaa..


Bu Yoruma Cevap Ver
yarasakiz | 16 Ağustos 2006 Çarşamba 03:37
yahu şu K ne diyenlere bi cvp K alfabemizde bir harf adam yanlış yazmış ne üstüne gidiyosunuz F yazacaktı heralde K yazmış siz hiç hata yapmıyormusunuz Emeğine saygı lütfen arkadaşlar böyle yapmayın


Bu Yoruma Cevap Ver
DNCRDNC | 16 Ağustos 2006 Çarşamba 02:59
Arkadaşımız "K " ile dünya tarihindeki 8. notayı üretmiş bulunmaktadır kendisiyle dalga geçmek yerine kutlamalıyız onu =))) ama mümkünse bu 8. sesin kaydını da göndersede bizde hiç duymadığımız ve sanırım hayatımız boyunca asla duyamayacağımız bu K sesini görelim =)


Bu Yoruma Cevap Ver
the_badacuda | 20 Temmuz 2006 Perşembe 02:52
k demekle arkadaşımız dalga geçmek istedi bizle heralde copy-paste yapan bi adam olsan bile düzeltip kloyaydın şuraya be adam!!!!!!!!!!!


Bu Yoruma Cevap Ver
üye-silinmiş | 13 Temmuz 2006 Perşembe 23:43
tamamen yanlıs


Bu Yoruma Cevap Ver
skip to my luo | 27 Haziran 2006 Salı 19:27
bu k akoru ney yaw


Bu Yoruma Cevap Ver
delıııııı | 15 Haziran 2006 Perşembe 14:01
Beyler kasmayın 7 lilerle falan yapılıyor bu bu dogru az biraz ama olsun kasmayın bosunaa


Bu Yoruma Cevap Ver
CuNeXt-i | 14 Haziran 2006 Çarşamba 13:55
k ewet ewet k :))))))


Bu Yoruma Cevap Ver
üye-silinmiş | 06 Haziran 2006 Salı 13:53
K harfi burada (kasınız) anlamında yazılmış olup aslında F yazılmak istenmiştir.. biraz mantık yürütünce öle..


Bu Yoruma Cevap Ver
delimanyak | 02 Haziran 2006 Cuma 14:07
olmamış diyenlerin atmasını rica ediyorum... Neresi olmamış ?


Bu Yoruma Cevap Ver
35dallas35 | 24 Mayıs 2006 Çarşamba 23:11
kadiyesminör


Bu Yoruma Cevap Ver
Copernicuss | 22 Mayıs 2006 Pazartesi 22:15
çok kötü!!!!
bi de K ne?yanına açıklamasını yap bi daha akor uydurursan allahım!!!
ya da dalga geçion bizle anlamadım yani(?)


Bu Yoruma Cevap Ver
üye-silinmiş | 15 Mayıs 2006 Pazartesi 16:30
tek bir akoru bile doğru değil...saygılarımla


Bu Yoruma Cevap Ver
ozanerkan462 | 14 Mayıs 2006 Pazar 14:49
K NEDİR YAW


Bu Yoruma Cevap Ver
Sanchez71 | 28 Şubat 2006 Salı 01:00
bence güzel değil


Bu Yoruma Cevap Ver
roxkstar | 18 Şubat 2006 Cumartesi 23:02
:)))))


Bu Yoruma Cevap Ver
Alp TANZA | 14 Aralık 2005 Çarşamba 17:40
Ula Ben Ya Notaları Biliyom Yada Gözler BOzuk o K ne Oluyo :D


Bu Yoruma Cevap Ver
FOrever SOAd | 30 Kasım 2005 Çarşamba 10:34
bence çok saçma alaksı yok şarkıyla bence sallamışsın ama ii olmamış


Bu Yoruma Cevap Ver
yurutenu | 21 Kasım 2005 Pazartesi 21:44
tab seklinde cıkarırısanız daha guzel oluyor . Ugrasmıs emegine saglık ...


Bu Yoruma Cevap Ver
The cakkan | 18 Kasım 2005 Cuma 21:55
harbiden


Bu Yoruma Cevap Ver
kaanbo | 15 Kasım 2005 Salı 22:16
ya çocuk F yazmak istemiş yanlışlık olabilir neticede hepimiz insanız...


Bu Yoruma Cevap Ver
Cranium | 08 Kasım 2005 Salı 21:06
ehehe K ne yaw:D


Bu Yoruma Cevap Ver
MaTMeTaL | 28 Eylül 2005 Çarşamba 18:59
oradakii ka nedemek oluyooo yaaaa :) eheh


Bu Yoruma Cevap Ver
bayat_buskuut | 13 Ağustos 2005 Cumartesi 15:14
güzel bir akor doğru tebrikler


Bu Yoruma Cevap Ver
burak gürtekin | 05 Ağustos 2005 Cuma 13:41


Siz de Görüş Bildirin

Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)


PAYLAŞ

Reklam



Anket
TeletabiHüseyin soruyor:
DT Deyince akla gelen ?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler




Reklam


Radyo Dinle
AkorMerkezi.com © 2014
İletişim - Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,08 saniye.