Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli

Bilgiler
 
Seslendiren ve Şarkı: Düş Sokağı Sakinleri - Gayret Et Güzelim
Biçim: Akor, Gitar Akorları -
Tarih: 01 Mayıs 2002 Çarşamba
Gönderen: ohara
Toplam Okuyan: 52.127 kişi
Bu Ay Okuyan: 492 kişi
Bu Hafta Okuyan: 48 kişi
 
Beğendiniz mi? Gayret Et Güzelim Akor sayfasını Şimdi paylaşın:

Düş Sokağı Sakinleri - Gayret Et Güzelim - Akor


Puanlama:
 (10 kişi)

Gayret Et Güzelim şarkısının diğer versiyonlarına bakın >>

Metin boyutu: ( + Büyült ) ( - Küçült)   

 Em          Am        Em
 Gitmem gerek bu şehirden
 G          Bm     Am            Em
 Bir rüya oldun sevdamın gergefinde
 Em            Am           Em
 Neden çocuklar beni gösteriyor
 G         Bm     Am      Em
 Yağmur yağsa güneşin yerine
 
         Am      Bm      Em
   Ha gayret güzelim gayret
           Am        Bm     Em
   Biter elbet bu yağmur sabret
 
 Em           D          Am           Bm
 Sensizlikten olsa gerek çekilmez oldu buralar
 Em        D       Am         Em
 Hep benle beraber bulamadıklarım
 Em            D         Am       Bm 
 Bak cesaretim yok artık geç oldu yorgunum
 Em              D       Am        Em
 Yine deli oldum sayende saçımda rüzgar
 
         Am      Bm      Em
   Ha gayret güzelim gayret
           Am        Bm     Em
   Biter elbet bu yağmur sabret
 
 Em         D          Am        Bm  
 Ayrılıktan olsa gerek gecikiyor sabahlar
 Em        D       Am       Em  
 Hep benle beraber unuttuklarım
 Em           D         Am       Bm
 Dönmüyor epeydir başım denizler yalan
 Em              D          Am       Em
 Sevmek ateş olurmuş derler yanmak yalan
 Em                 Bm          D
 Şimdi öyle uzak ki geldiğim yollar
 D          Am        C            Em
 Yanlış bir öyküdeyim beni yeniden yaz
 Em           Am        Bm          D
 Bir çocuktum sevmiştim avuçlarımda aynalar
 D         Am      C      Em
 Gayret et güzelim elini uzat
 
         Am      Bm      Em
   Ha gayret güzelim gayret 
           Am        Bm     Em
   Biter elbet bu yağmur sabret
Gayret Et Güzelim Akor, AkorMerkezi.com'da yayınlanmıştır.
http://www.akormerkezi.com


İçerik Kısa Linki:


Beğendiniz mi? Gayret Et Güzelim Akor sayfasını Şimdi paylaşın:


Düş Sokağı Sakinleri - Gayret Et Güzelim KULLANILAN AKORLAR (Beta)
Em0 2 2 0 0 03 x 2 0 0 0x 2 5 x x 0
Amx 0 2 2 1 0x 0 7 5 5 5x 3 2 2 1 0
Gx 10 12 12 12 103 2 0 0 0 33 2 0 0 3 3
Bm2 2 4 4 3 2x 2 4 4 3 2x x 0 4 3 2
Dx 5 4 2 3 2x 9 7 7 x 22 0 0 2 3 2
C0 3 2 0 1 00 3 5 5 5 33 3 2 0 1 0
Şarkıda kullanılan akorların farklı şekillerde basılışlarıdır. (Detaylı bilgi)


Gayret Et Güzelim Akor için Komoçotoko'dan Gelenler
Aramalar: dus sokagı sakinleri,, ha gayre akor, düş sokağı sakinleri - gayret et güzelim akor, gayret et aqor, gayret et güzelim düş sokağı, düs sokagi akor, düş sokağı sakinleri akor, bu şehirden gitmem lazım, gayret et guzelım akkor, gayret et güzelim-düş sokağı sakinleri akor
Düş Sokağı Sakinleri - Gayret Et Güzelim için Kullanıcı Görüşleri

Am Bm Em

ayy ayy aayyaya

Ha gayret güzelim gayret




Am Bm Em


ayy ayy aayyaya
Biter elbet bu yağmur sabret


Bu Yoruma Cevap Ver
cossy | 07 Eylül 2012 Cuma 11:38
içlerinde en iyisi bu


Bu Yoruma Cevap Ver
son çiçek | 20 Temmuz 2011 Çarşamba 16:51
arkadaşlar bu parcanın arpeji'ni soleyebılırmıısınz teşekürler........


Bu Yoruma Cevap Ver
hunter1 | 22 Mart 2011 Salı 00:02
Bm uymamış gibi sanki


Bu Yoruma Cevap Ver
slayer1 | 30 Ocak 2010 Cumartesi 16:08
bence gayet güzel olmuş kapo 2 de tam oluyor


Bu Yoruma Cevap Ver
acemi | 18 Nisan 2009 Cumartesi 18:33
şarkının tamamında Am yerine C basınca daha iyi oluyo


Bu Yoruma Cevap Ver
RayTracer | 15 Aralık 2008 Pazartesi 18:19
bunlar the orginal akorlar diil be yav ama emeğine sağlık yinede!!!!!!!!!!


Bu Yoruma Cevap Ver
greennight | 12 Aralık 2008 Cuma 01:49
öncelikle arkadaşa tşk. şarkının ritmi "Aşşağı bas teller" "yukarı tiz teller" "kesme" yukarı assagı yukarı V AX AVA MURAT CELİK BU SARKIDA AYNEN BU RİTMİ KULLANIYOR. YOUTUBE da var gayret et güzelim yazın TRT de ki programda.


Bu Yoruma Cevap Ver
ESAS_MECAZ | 24 Ekim 2008 Cuma 01:11
TŞkLeR . . .


Bu Yoruma Cevap Ver
0rjin99 | 11 Ekim 2008 Cumartesi 15:08
beyler sarkinin ritmini tutturabilen var mi varsa hang ritm oldugunu solermi ben slov deniyorum ama


Bu Yoruma Cevap Ver
sanalcocuk | 21 Ağustos 2008 Perşembe 18:50
Kapo 2 yaparsanız F#m akoruna uyuyor.kapo ile daha rahat çalarsınız.Ritm soran arkadaşlar şarkıyı dinlemeden sormayın pls

Arpejle çalınan bir parça ;)


Bu Yoruma Cevap Ver
MaTRaX3535 | 30 Temmuz 2008 Çarşamba 02:40

ritm ne?


 



Bu Yoruma Cevap Ver
mezarci | 26 Haziran 2008 Perşembe 23:11

arkadaşlar tablarıyla beraber calın mukemmle oluyor zaten biri tabını vermiş gerçekten doğru tablar züpper yani:D

veremem sana acımı bir bu 2 favori



Bu Yoruma Cevap Ver
Cremator | 23 Haziran 2008 Pazartesi 16:45
Çok kalın tonda geldi F#m daha iyi


Bu Yoruma Cevap Ver
Eternity_44 | 19 Haziran 2008 Perşembe 21:54
akorlar çok güzel kapo 3 yapınca bu akorlara tam uyuyo


Bu Yoruma Cevap Ver
CuNeYTSeMa | 10 Nisan 2008 Perşembe 19:28
sesim buna uydu valla


Bu Yoruma Cevap Ver
mevlana1212 | 16 Mart 2008 Pazar 23:03
gusel olmus valla diğerleri daha zor iken bu kolay ve dogru thanks


Bu Yoruma Cevap Ver
apoloji | 02 Mart 2008 Pazar 17:38
akorlar çok güzel olmuşşşşşş


Bu Yoruma Cevap Ver
çılgın | 18 Şubat 2008 Pazartesi 08:34
daha iyisi F#m ile başlayanı arkadaşlar ama bu da doğru denebilir. benim sesime diğeri uydu onu tavsiye ederim. bunu yazan arkadaşın ellerine sağlık, teşekkür ederiz.


Bu Yoruma Cevap Ver
serhan181 | 16 Eylül 2007 Pazar 15:07
murat celik capo takmıyo bu sarkıda orijinali F#m diye baslıyo.bu akorlarda transpoze edilmiş hali vee tam tadında olmus yazan arkadasın eline yüregine saglık..


Bu Yoruma Cevap Ver
pervanee | 27 Haziran 2007 Çarşamba 17:02
bencede cok güzel olmus...zaten sarkıda 10 numara...


Bu Yoruma Cevap Ver
p@nzehir | 01 Haziran 2007 Cuma 22:22
harika olmuş saol


Bu Yoruma Cevap Ver
legolas___59 | 29 Nisan 2007 Pazar 15:02
teşekkür kardeş


Bu Yoruma Cevap Ver
boraerfidan | 18 Mart 2007 Pazar 11:50
bence ıyı ve daha ıyısını ısteyen varsa varsın kendısı yapsın.elıne saglık kardes


Bu Yoruma Cevap Ver
adalayt | 06 Şubat 2007 Salı 15:53
güsel olmuş dostum ellerine sağlık


Bu Yoruma Cevap Ver
rockturka | 01 Kasım 2006 Çarşamba 23:33
dostum murat çelik te bu akorlarla calıo ama capo'yu 2. perdeye takıo yetkililere duyrulur:D:D:D


Bu Yoruma Cevap Ver
gururlu | 01 Ekim 2006 Pazar 11:21
eyvallah arkadasım güzel olmuş ama gitar hep bazit akorlar üzerinemii??


Bu Yoruma Cevap Ver
toprak_demir_19 | 27 Eylül 2006 Çarşamba 12:33
çok çok çok çok güseeeeeeeeeeeeeel olmuş ellerine sağlık çoğu zaman olduğu gibi harikalar yaratmışın


Bu Yoruma Cevap Ver
green day | 13 Eylül 2006 Çarşamba 22:16
düzeltiyorum arkadaşım BÜŞRA değil KÜBRA çok özür dilerim isim yanlışlığından dolayı...ama diğer yazdıklarımın arkasındayım... ihi


Bu Yoruma Cevap Ver
scuba_divin | 08 Eylül 2006 Cuma 18:16
BÜŞRA alınma ama orda "G" olması olanaksız orjinali Em-Am-Em şeklinde yani doğru yazılmış.....adamlar gerçekten yapmış tebrikler arkadaşa emeğine salık.... herkese müzik dolu bir hayat dilerim.


Bu Yoruma Cevap Ver
scuba_divin | 08 Eylül 2006 Cuma 18:14
EM G EM
GİTMEM GEREK BU ŞEHİRDEN
AM DEĞİL YANİ G
Bİ DE BÖYLE DENEYİN


Bu Yoruma Cevap Ver
küpra | 23 Ağustos 2006 Çarşamba 12:54
süpper eline sağlık çok saol...


Bu Yoruma Cevap Ver
ucucumadde | 19 Temmuz 2006 Çarşamba 11:17
slow müziğin babası gibi bir müzik


Bu Yoruma Cevap Ver
üye-silinmiş | 15 Temmuz 2006 Cumartesi 19:00
beni anlatıyorrrrr
yeni ikitane bestem var ve satmak istiyorum 05383441650 ve 05553394726 numaradan ulasa bilirsiniz


Bu Yoruma Cevap Ver
emre_035 | 12 Şubat 2006 Pazar 23:08
akorlar doğru... emeğine sağlık...
başarılarının dewamı....


Bu Yoruma Cevap Ver
black demon | 14 Aralık 2005 Çarşamba 14:18
düş sokağı sakinlerinin kliplerini izlemek için;
dussokagiklipleri.sitemynet.com


Bu Yoruma Cevap Ver
ken_parker | 23 Temmuz 2005 Cumartesi 22:08


Siz de Görüş Bildirin

Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)


PAYLAŞ

Reklam



Anket
IvanLuis55 soruyor:
Hangi Müzik Aletinin Görüntüsünü Seviyorsunuz?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler




Reklam


Radyo Dinle
AkorMerkezi.com © 2014
İletişim - Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,07 saniye.