Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Anket Detayları, Sonuçları ve Yorumları
Anketler Sayfasına Dön

Anket: Gitarakor'da Kürtçe şarkı akorları ve sözleri yar almalı mı?
Bu ankete 12.06.2009 15:10:11 tarihinden beri 4652 kişi katılmış. Son katılım tarihi: 26.06.2023 09:44:56

dizatarım sormuştu:
Gitarakor'da Kürtçe şarkı akorları ve sözleri yar almalı mı?
4652 kişi katıldı

Evet
 
%19 - 904 kişi

Hayır
 
%81 - 3746 kişi



Kullanıcı Görüşleri

25 Şubat 2015 Çarşamba tarihinde BlackPrince_21 yazmıştı:
25 Şubat 2015 Çarşamba tarihinde emree97 yazmıştı:
kürdün mk ne evrenseli lan, mağrasal onlar :)))
Lan bana bak 97 doğumlu yeni yetme önce konuşmayı Öğren mağrasal ne olum Türkçe'ye yeni bir kelime mi kazandırıyorsun. Insan hayvanı saygısız ve görgüsüz mağara adamı. Sen önce kendini düzelt. Yamuk . Kürtlerle ilgili oradan burdan duyduklarınla yorum yapma. Zaten bu bölgeye gelen biri ne hislerle geliyor ben bilirim. Gittiğinde ise ağlayarak ayrılıyorlar. Sen ve senin gibi faşolar oturduğu yerde izlediği ve takip ettiği yalancı ve Irkçı ayrımcı medyaya inanarak buranın Halkını hor Görüyor ve aşağılıyor. Aşağılık. Senin gibilerinin kafaları basmaz çünkü kafa yok amk ancak küfürle hakaretle bu ezikliğinizi aşmaya çalışıyorsunuz. Sendeki ağız da bizdeki gt mü lan biz küfür etmeyi bilmiyor muyuz qabraq.
Bizim burda k*rde ü bile vermiyorlar ama yinede sen bilirsin. Tengri biz menen.


Bu Yoruma Cevap Ver
emree97 | 23 Mart 2015 Pazartesi 12:16
25 Şubat 2015 Çarşamba tarihinde emree97 yazmıştı:
kürdün mk ne evrenseli lan, mağrasal onlar :)))
Lan bana bak 97 doğumlu yeni yetme önce konuşmayı Öğren mağrasal ne olum Türkçe'ye yeni bir kelime mi kazandırıyorsun. Insan hayvanı saygısız ve görgüsüz mağara adamı. Sen önce kendini düzelt. Yamuk . Kürtlerle ilgili oradan burdan duyduklarınla yorum yapma. Zaten bu bölgeye gelen biri ne hislerle geliyor ben bilirim. Gittiğinde ise ağlayarak ayrılıyorlar. Sen ve senin gibi faşolar oturduğu yerde izlediği ve takip ettiği yalancı ve Irkçı ayrımcı medyaya inanarak buranın Halkını hor Görüyor ve aşağılıyor. Aşağılık. Senin gibilerinin kafaları basmaz çünkü kafa yok amk ancak küfürle hakaretle bu ezikliğinizi aşmaya çalışıyorsunuz. Sendeki ağız da bizdeki gt mü lan biz küfür etmeyi bilmiyor muyuz qabraq.


Bu Yoruma Cevap Ver
BlackPrince_21 | 25 Şubat 2015 Çarşamba 22:25
kürdün mk ne evrenseli lan, mağrasal onlar :)))


Bu Yoruma Cevap Ver
emree97 | 25 Şubat 2015 Çarşamba 20:15
21 Nisan 2014 Pazartesi tarihinde BlackPrince_21 yazmıştı:
Bu anketin doğruluğuna inanmıyorum. Bu anket değerlere saygı duyulmadan tamamen bireysel yapılmış ve oy verilmiştir. Gerçek değildir bu siteye bu kadar ırkçı ve milliyetçi girmez. Hele biraz olsun müzikle ilgilenen insan böyle olamaz. Kimsin bilmiyorum ama kimse türklüğüne laf etmemiştir senin ettiğin kadar. Yada kürtçedeki k yıl büyük yazdığı için pişman olan arkadaş demokrasinin ne olup olmadığı değil mesele demokrasi de değil mesele insanlık mesele anlayış mesele kibir mesele düşünce mesele saygı , mesele bunlar siyasi değil anladın mı, senin türklüğüne İngilizler daha çok laf etmiştir tarih boyunca emin ol ,ama Türkçe kadar ingilizce de var, ben ne desem fikrini değiştirmem bundan ancak ve ancak sen sorumlusun, sen inanırsın veya inanmazsın...ama Kürtçe'nin olmamasını isteyen çekemediği ve kabullenemediği gerçekten başka bir şey değildir... Herkese insanlık sevgisiyle dolu bol dilli ve çeşitli müzikli sevgi saygı dolu günler...
Tabi senin kürtlerin yaptığı faşizmden haberin yok yaptıgı terorizmden haberin yok konusuyorsun. Allah Türk'ü korusun


Bu Yoruma Cevap Ver
emree97 | 25 Şubat 2015 Çarşamba 20:14
dostum Türkçe dünyanın en kökklü ve en çok kelime haznesi olan en zengin dilidir başka birşeye gerek yok Tteek dil tek vatan tek bayrak.


Bu Yoruma Cevap Ver
batuş01 | 11 Aralık 2014 Perşembe 07:57
bu ne saçma bi soru ya müziğin dili varsa söyleyin müzik evrenseldir dil din vs ayırmaz gereksiz polemikler bunlar.


Bu Yoruma Cevap Ver
Giizem | 29 Temmuz 2014 Salı 17:27
Bu anketin doğruluğuna inanmıyorum. Bu anket değerlere saygı duyulmadan tamamen bireysel yapılmış ve oy verilmiştir. Gerçek değildir bu siteye bu kadar ırkçı ve milliyetçi girmez. Hele biraz olsun müzikle ilgilenen insan böyle olamaz. Kimsin bilmiyorum ama kimse türklüğüne laf etmemiştir senin ettiğin kadar. Yada kürtçedeki k yıl büyük yazdığı için pişman olan arkadaş demokrasinin ne olup olmadığı değil mesele demokrasi de değil mesele insanlık mesele anlayış mesele kibir mesele düşünce mesele saygı , mesele bunlar siyasi değil anladın mı, senin türklüğüne İngilizler daha çok laf etmiştir tarih boyunca emin ol ,ama Türkçe kadar ingilizce de var, ben ne desem fikrini değiştirmem bundan ancak ve ancak sen sorumlusun, sen inanırsın veya inanmazsın...ama Kürtçe'nin olmamasını isteyen çekemediği ve kabullenemediği gerçekten başka bir şey değildir... Herkese insanlık sevgisiyle dolu bol dilli ve çeşitli müzikli sevgi saygı dolu günler...


Bu Yoruma Cevap Ver
BlackPrince_21 | 21 Nisan 2014 Pazartesi 15:21
Ne saçma isler yapıyorsunuz. Müzik evrenseldir her tur müzik dinledim bu nefret bu kin neden? Hepiniz müzik ile ugrasiyorsunuz derlerki müzisyen ve sanatcilar toplum değerleridir. Sizin nerenizde değer nerenizde hassiyet. Sizinle ayni ülkede yasadigima utaniyorum. Yol olmuş 2013 dünya artik neler yapti siz hala kürtçe akorlara bile katlanan iyi ediniz. Birak sarkiyi siz nasıl bir zihniyettesiniz. Ama emin olun ki bu zihniyetin ne size ne de bu ülke için bir yarar sağlar. Yazik size ki hala en tehlikeli ve en ilkel olan bu düşünce yapisini tasiyorsunuz iyi günler


Bu Yoruma Cevap Ver
Theschef | 19 Mart 2014 Çarşamba 20:26
müzik evrenseldir, sanat toplum için halk için olmalıdır, Kürtçe müzik ve parçalar bu sitede olmalıdır SAYGILAR...


Bu Yoruma Cevap Ver
erdi30 | 22 Şubat 2014 Cumartesi 16:05
Olsa ne olacak ki. Ben bir Türk'üm, kendi dilimdeki şarkıları çalabiliyorsam; Kürtlerde kendi şarkılarını çalabilir. Bunda siaset yok, eşitlik var...


Bu Yoruma Cevap Ver
prens595 | 11 Mayıs 2013 Cumartesi 19:01
çok gereksiz bi tantana.. evet yayınlanmıyordu eskiden kürtçe bu sitede.. fakat bu kişisel bi tercih demek ki. birincisi, saygı duyulmalı. e tabi olayın ucu bana dokunmuyor yasınlansada yayınlanmasa da bana dokunmuyor. ama neden saygı duymayı beceremiyoruz?

adminemmi sert çıkmış ama katılıyorum. para uğruna bişiyler dönüyor, bende para uğruna bu prensipten vazgeçtim demeye getirmiş.

yanlış mı? ankete rağmen sitede bir çok kürtçe akor ve söz mevcut. demolar falan da var.. yarası olan gocunuyor. gocunan ne kadar kürt ise, karşındaki de o kadar türk.

napıcaz şimdi birbirimizi mi keselim. sonuç da ilginç. demek ki millet istemiyor bi yandan. bu site sadece ergenlerin kullandığı bi site değil. yarası olanlar sert çıkmış. emmi ve diğer arkadaşlara sağ duyu diyorum. çünkü bu iş mesele edilmemeli. başka işimiz gücümüz mü yok? beraber yaşayıp gidiyoruz işte kavgaya gerek yok. herkes herşeyin farkında. bugün ülkeye bi bok olsa hep beraber peşine düşeceğiz. buralar hep bizim. almanı ingilizi fransızı türkleri daha mı çok seviyo kürtlerden? ne alaka yani...

dahası artık bu sitede kürtçe yayınlanmıyor mu arkadaş? bu ankete ne gerek var! bence kaldırılsın. bunu okuyan arkadaşlarda yorumlarla destek versin. bu anket silinsin. gereksiz gerçekten............


Bu Yoruma Cevap Ver
mimi rock | 8 Mayıs 2013 Çarşamba 00:05
07 Mayıs 2013 Salı tarihinde medhakan yazmıştı:
o zaman ahmet kayanın şarkılarını silin .. türkçe olduğu için koydunuz ama o adam bir kürt ve o davası uğruna hayatını kaybetti.. tey ergen tipli kaçıklar çoluk çocuk sitesine girmişiz haberimiz yok . daha müziğin dili dini imanı olmadığını bilmeyen evrensel olduğunu bunları bırak insan olmanın milliyeti ırkı olmadığını ÖĞRENEMEMİŞSİNİZ bunları bilmeyecek kadar mesnetsizsiniz.. bir de anket yapmışlar sözüm ona demokratik bir site imajı yaratmışlar .. lan böyle yaparak bir dile bir dine hakaret ettiğinizi anlamayacak kadar mı aptalsınız ruhsuzsunuz .. demokrasi bu mudur. sıçarım sistemine de demokrasine de.. çek elini müzikten AKOR MERKEZİ !!ben müziği her dilden çalarım SANA MI SORACAZ ..
He birde.. Şu anda yayınlanıyor herşey. Bizde ticarete döktük işi sevinin.

Para kazanacaksam Kürtçe'de yayınlarım. K'yı da gördün mü büyük yazdım. Normalde ona bile tenezzül etmem. Neden? Demokrasi bu artık çünkü. Seni kandırdıklarının sebebi de bu. PARA! Sende ancak bundan anlarsın para ayağına kandırılmaktan, vazgeçilen prensiplerden, kimlerlerden, özlükten...

Genede saçma sapan bi yorum yazmışsın. Demokrasi bu mu?, müzik evrensel... Ya bırakın bu demokrasi, evrensellik ayaklarını...

Adam benim Türklüğüme küfür edecek, kabul etmeyecek; ben onun Kürtlüğünü Ermeniğilini Amerikalılığını kabul edicem.. Siz ne anlarsınız milli gururdan onurdan.

Anlayana biz zamanında mesajımızı vermişiz. Ankette tuzu biberi olmuş. Ama artık yayınlıyoruz. Sorun yok. Amaç belli. Evrensellik ayağına para kazanıyoruz, mecburuz da ben yayınlamasam başkası yayınlayacak. Neden pabuç bırakayım? Böylece demokrasinin de içine sıçmış olduk sitenin içerisindeki. Neden, anket yayınlanmış büyük çoğunluk Hayır demiş, ama bende demokrasi diye geçinenler gibi yapıp PARA VAR İŞİN UCUNDA, SALLA GİTSİN ırkını mırkını diyip yayınladım.

Bunun bana zararı olmaz. Kişisel prensiplerime zararı olur. Çünkü müziğin evrenselliği benim özel mülkümde umrumda olamaz. Neden herşeyden önce beni rahatsız eden bi şeyi ben burada yayınlayayım? Dükkanında beğenmediğin bi malı satmaya zorlasa biri seni hoşuna gider mi? Gitmez, ama gelirsin burda müzik evrenselliktir, senin internet siten ve yayın prensiplerinin götü bokludur diye saçmalar durursun.

Müziğin evrenselliği herkesin duyabilmesindendir. Şarkıların türkülerin dilleri ve amaçları vardır. Bu da şahısları bağlar.

Alınız evrenselliğinizi lütfen, uygun şekilde değerlendiriniz. Müzik evrenseldir. Katılıyorum. Onu yanlış anlamayın. Ama neyin evrensel olduğuna da ben karar veririm yahu özgür irademle. Neyi yayınlayıp neyi yayınlamayacağıma da ben karar veririym yahu, özgür irademle: DEMOKRASİYLE.

ve selametle...


Bu Yoruma Cevap Ver
AdminEmmi | 7 Mayıs 2013 Salı 17:28
o zaman ahmet kayanın şarkılarını silin .. türkçe olduğu için koydunuz ama o adam bir kürt ve o davası uğruna hayatını kaybetti.. tey ergen tipli kaçıklar çoluk çocuk sitesine girmişiz haberimiz yok . daha müziğin dili dini imanı olmadığını bilmeyen evrensel olduğunu bunları bırak insan olmanın milliyeti ırkı olmadığını ÖĞRENEMEMİŞSİNİZ bunları bilmeyecek kadar mesnetsizsiniz.. bir de anket yapmışlar sözüm ona demokratik bir site imajı yaratmışlar .. lan böyle yaparak bir dile bir dine hakaret ettiğinizi anlamayacak kadar mı aptalsınız ruhsuzsunuz .. demokrasi bu mudur. sıçarım sistemine de demokrasine de.. çek elini müzikten AKOR MERKEZİ !!ben müziği her dilden çalarım SANA MI SORACAZ ..


Bu Yoruma Cevap Ver
medhakan | 7 Mayıs 2013 Salı 16:45
28 Ağustos 2010 Cumartesi tarihinde generalkr4ntz yazmıştı:
öyle bir dil yok bir kere ! çok yanlış bir anket . ! yönetimi kınıyorum böyle bir ankette bulunduğunuz için !
daha da yok bilmem öyle bir dil yok falan filan muhabbetindesiniz, kafa basmıyor herhalde, yada senin motor kaç beygir bir türlü ilerleyemiyorsunuz...


Bu Yoruma Cevap Ver
x.rewend | 19 Mart 2013 Salı 19:20
kürtçe olmasın ingilizce olsun ama o anadilimiz çünkü(!)


Bu Yoruma Cevap Ver
muluturk | 23 Aralık 2012 Pazar 13:53
yanlış sorulan bir soru.soran kişinin kendine göre kimliği ne olursa olsun burda ayrım yapmış oluyor zaten.sözde sorunların kaynağı zaten bu ankayıştan kaynaklı.sorunun cevabına gelince; evet olabilir, diğer her dilin olabileceği gibi kürtçe de olabilir.istersen elfçe şarkı koy yani


Bu Yoruma Cevap Ver
onder88 | 14 Kasım 2012 Çarşamba 15:56
Elin ecnebisinin bir ton şarkı sözü var ama kendi halkımızın bir parçasının dili sitede yok.Bu ankete hayır diyenler neden hayır dedi çok merak ediyorum. Bir halkın dili nasıl yok sayılabilir. Müziğin evrensel olduğunu anlamayanların bir müzik sitesinde ne işi vardır. Faşizm içimize işlemiş yazık ya. Bir ülkeyi dil, kimlik bölmez tam tersine yasaklar böler parçalar. Özellikle de dile ve kültüre gelen yasaklar. Almanya da türklerin Türkçe eğitim görmesi, kendi dillerinde şarkı söylemeleri yasaklansa ne hissedersiniz. Hiç bir halkın dili kültürü görmezden gelinemez. Bu ayıba düşmeyin... Öyle bir dil yok diyen arkadaş da meso'yu eyşo'yu zere mircan'ı bir dinlesin.


Bu Yoruma Cevap Ver
wrathchildd | 26 Ekim 2012 Cuma 17:00
zuhahaha 2241 kişi kendilerini nimetten sayıyo bunlarda herbiryerde bunlar dertleri ne anlamıyorum sanki sitede kürtçe yasakmış gibi onu geçtim heryerde bu tür şeyler yazıyorlar sanki türkiyede kürtçe yasakmış gibi


Bu Yoruma Cevap Ver
orkun44 | 1 Şubat 2012 Çarşamba 18:29
BU ANKETİN YAPILMASI ÖNCELİKLE YANLIŞTIR... MÜZİĞİN DİLİ OLMAZ...KÜRTÇE ŞARKIDA KOYULMALI...


Bu Yoruma Cevap Ver
dej@vu | 3 Kasım 2011 Perşembe 21:20
müziğin dili mi olur... büyük saçmalık


Bu Yoruma Cevap Ver
d-erdem-b | 17 Eylül 2011 Cumartesi 00:28
bu ankette hayır oylarının daha yüksek oranda çıkması aslında türkiye gerçeğini gözler önüne seriyor. daha bir dile ki herkes tarafından kabul edilen insanların şarkılarının akorlarının gösterilmesine bile tahammül edemeyen insanlar olduğu sürece bu ülkede gelişmekten bahsetmek bazı şeylerin değişeceğine inanmak ne kadar doğru olur bu tartışılır site yetkililerinin bile korkarak anket yaparak karar vereceği bir hareket bu. artık verilsede verilmese de ne anlam ifade eder ki...


Bu Yoruma Cevap Ver
ruzgar_07 | 7 Haziran 2011 Salı 13:20
Burası herkese açık bir site. İstersen kürtçe şarkı koy akorunu koy istersen kendi uydurdugun bi dille şarkı koy. Kimse buna bişey demez. Ya varya aslında kürt sorunu yok gerçekten. Kürtlerin sorunu var. Çok fazla aşağılık kompleksleri var o yüzden bunlar oluyo. Yada siz kendinizi bulunmaz hint kumaşı sanıyorsunuz. Emin olun ne türkler ne kürtler ne ingilizler ne amerikalılar bulunmaz hint kumaşı değiller . Biraz rahat olun kasmayın bu kadar aşağlık kompleksine kaptırmayın kendinizi.


Bu Yoruma Cevap Ver
solo-guitarist | 22 Ekim 2010 Cuma 21:05
28 Ağustos 2010 Cumartesi tarihinde generalkr4ntz yazmıştı:
öyle bir dil yok bir kere ! çok yanlış bir anket . ! yönetimi kınıyorum böyle bir ankette bulunduğunuz için !
Aynı topraklarda yaşıyoruz ve sen hala bu cehalede kaptırıyorsun kendini.. Yazık sadece yazık diyorum..


Bu Yoruma Cevap Ver
Gunz 'N Roses | 1 Eylül 2010 Çarşamba 14:36
öyle bir dil yok bir kere ! çok yanlış bir anket . ! yönetimi kınıyorum böyle bir ankette bulunduğunuz için !


Bu Yoruma Cevap Ver
generalkr4ntz | 28 Ağustos 2010 Cumartesi 17:44
Böyle bir anketin yapılmış olamsı çok yanlış,ingilizce olan akorları koyarken anket yaptırdınız mı?Aynı topraklarda yaşadığımız değişik hakların dillerine saygısı olmayanların insani değerlerden nasibini almış olduğunu söyleyemeyiz.böyle güzel bir akor sitesinin böyle bir hata yapmış olamsı müzik adına ,evrensellik adına çok üzücü.Bu yapılan ırkçılıktır ve bunu bir türk olarak kınıyorum.


Bu Yoruma Cevap Ver
gitardan | 17 Temmuz 2010 Cumartesi 12:21


Siz de Görüş Bildirin

Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)


Anket
Gitask. soruyor:
Gitarda en çok hangi ritim kullanmayı seviyorsunuz?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2024
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,05 saniye.