Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli

Bilgiler
 
Seslendiren ve Şarkı: Gripin - Durma Yağmur Durma
Biçim: Akor, Gitar Akorları - HİÇBİRİ
Tarih: 01 Mart 2010 Pazartesi
Gönderen: LetMeLoveYou
Toplam Okuyan: 89.404 kişi
Bu Ay Okuyan: 425 kişi
Bu Hafta Okuyan: 35 kişi
 
Beğendiniz mi? Durma Yağmur Durma Akor sayfasını Şimdi paylaşın:

Gripin - Durma Yağmur Durma - Akor


Puanlama:
 (83 kişi)

Durma Yağmur Durma şarkısının diğer versiyonlarına bakın >>

Metin boyutu: ( + Büyült ) ( - Küçült)   
                               
Intro: F#m-E-Dsus2-C#m-F#m  2x

F#m
zaten ıslağım boğazın ortasında
E
yaşlarım gizleniyor damlalarında
Dsus2  C#m       F#m
durma, yağmur durma
F#m
cilalanıyor ruhum istanbul sağnağında
E
damlalar karışmış elmacıklarıma
Dsus2  C#m      F#m
durma, yağmur durma…
F#m
okunmuyor adı artık yıldızlarda
E
ayrılık yazıyor arkası yarınlarda
Dsus2      C#m            F#m
sorma bana, sen de onu sorma

D                   E
sorma, sorma doldur boğaziçini
C#m(E)        Bm          E           F#m
sen doldur ben içerim efkarımla kana kana
D                   E
durma, durma doldur boğaziçini
C#m(E)        Bm          E           F#m
sen doldur ben içerim yalanlara kana kana
D                          E
durma, canım cayır cayır yanıyor
C#m(E)    Bm        E           F#m
söndür yalvarırım durma n’olur durma

D      C#m(E)   F#m
durma, yağmur durma
D      C#m(E)      F#m
sorma, sen de onu sorma

Dsus2:

E|---0--|
B|---3--|
G|---2--|
D|---0--|
A|---x--|
E|---x--|
Durma Yağmur Durma Akor, AkorMerkezi.com'da yayınlanmıştır.
http://www.akormerkezi.com


İçerik Kısa Linki:


Beğendiniz mi? Durma Yağmur Durma Akor sayfasını Şimdi paylaşın:


Gripin - Durma Yağmur Durma KULLANILAN AKORLAR (Beta)
F#m2 4 4 2 2 2x 4 4 2 2 2x x 4 2 2 2
E0 2 2 1 0 0x 7 6 4 5 0
Dsus25 5 7 7 x 0x 0 0 2 3 00 0 2 2 3 0
C#mx 4 6 6 5 4x x 2 1 2 0x 4 6 6 x 0
Bm2 2 4 4 3 2x 2 4 4 3 2x x 0 4 3 2
Şarkıda kullanılan akorların farklı şekillerde basılışlarıdır. (Detaylı bilgi)

Durma Yağmur Durma Akor için Komoçotoko'dan Gelenler
Aramalar: gripin durma yağmur durma şarkı müzik kime ait, gripin durma yagmur gitar akorlar, yağmur durma akır, gripin durma, grpin akor, gripin durma yagmurun sözleri ve akorları,, gripin durma yağmur flüt notaları, gripin+durma+akor, gripin-bogazici akor, van kartal tal kartal
Gripin - Durma Yağmur Durma için Kullanıcı Görüşleri

mükemme l eline sağlık :d


Bu Yoruma Cevap Ver
ma_t | 09 Haziran 2012 Cumartesi 11:43
mükemmel olmuş eline sağlık


Bu Yoruma Cevap Ver
1419 | 13 Kasım 2011 Pazar 19:01
arkadaşlar bu akorlara kötü diyen gitarı bıraksın. Tamamen orjine süper bişey ellerine sağlık...


Bu Yoruma Cevap Ver
alper59 | 22 Ağustos 2011 Pazartesi 18:14
şarkının akorları orjinaldir arkadaşlar şarkı F#m tonalite de yazılmıştır. minor kalıptır şarkı emeğe saygı


Bu Yoruma Cevap Ver
yaziturock | 09 Mart 2011 Çarşamba 09:41
15 Eylül 2010 Çarşamba tarihinde barisov yazmıştı:
17 Nisan 2010 Cumartesi tarihinde barisov yazmıştı:
gitar prosunu yapıyoum akorlar saglam :D herzzamanki gibi
guitar prosunu yaptım ama site 4 aydır kabul etmiyor isteyen varsa bu link ten indir sin :D

http://www.mygitar.com/nota_tab_akor/gripin-505/durma-yagmur-durma-17874/
guitar pro ne işe yarıroı


Bu Yoruma Cevap Ver
rock coce | 15 Eylül 2010 Çarşamba 16:16
17 Nisan 2010 Cumartesi tarihinde barisov yazmıştı:
gitar prosunu yapıyoum akorlar saglam :D herzzamanki gibi
guitar prosunu yaptım ama site 4 aydır kabul etmiyor isteyen varsa bu link ten indir sin :D

http://www.mygitar.com/nota_tab_akor/gripin-505/durma-yagmur-durma-17874/


Bu Yoruma Cevap Ver
barisov | 15 Eylül 2010 Çarşamba 00:30
26 Temmuz 2010 Pazartesi tarihinde nirvana1992 yazmıştı:
18 Temmuz 2010 Pazar tarihinde tmackemal yazmıştı:
02 Haziran 2010 Çarşamba tarihinde Winona Scarlett yazmıştı:
şarkılarıınn altına ritimlerinide yazın yyaaaa
Arkadaşlar ritim 4/4lük folk . AA yy AY yani ; VAN KARTAL TAL KARTAL der gibi çalın. arpejde pimamiam
ritm AA yy AY değil
evet ritm aa-yyyayay 4/4lük değil ama öylede çalabilirsiniz bu ritimle zorluk çeken uyuyo yani ritm..


Bu Yoruma Cevap Ver
SaNsüRR | 24 Ağustos 2010 Salı 19:45
HATASIZ GÜZEL Bİ PAYLASIM OLMUS TEBRİKLER


Bu Yoruma Cevap Ver
ruhsuzgitAr | 11 Ağustos 2010 Çarşamba 19:07
güzel omuş ama belki E yerine Em olabilirdi yinede ellerinize sağlık


Bu Yoruma Cevap Ver
flomena | 03 Ağustos 2010 Salı 12:44
18 Temmuz 2010 Pazar tarihinde tmackemal yazmıştı:
02 Haziran 2010 Çarşamba tarihinde Winona Scarlett yazmıştı:
şarkılarıınn altına ritimlerinide yazın yyaaaa
Arkadaşlar ritim 4/4lük folk . AA yy AY yani ; VAN KARTAL TAL KARTAL der gibi çalın. arpejde pimamiam
ritm AA yy AY değil


Bu Yoruma Cevap Ver
nirvana1992 | 26 Temmuz 2010 Pazartesi 17:43
02 Haziran 2010 Çarşamba tarihinde Winona Scarlett yazmıştı:
şarkılarıınn altına ritimlerinide yazın yyaaaa
Arkadaşlar ritim 4/4lük folk . AA yy AY yani ; VAN KARTAL TAL KARTAL der gibi çalın. arpejde pimamiam


Bu Yoruma Cevap Ver
tmackemal | 18 Temmuz 2010 Pazar 19:13
bunların tab hali yokmuuuu????


Bu Yoruma Cevap Ver
omrfrk | 01 Temmuz 2010 Perşembe 22:35
çok güzel olmuşş


Bu Yoruma Cevap Ver
LaFleur | 25 Haziran 2010 Cuma 21:10
04 Haziran 2010 Cuma tarihinde maNga_lp yazmıştı:
bence beni unutma daha güsel böle bi şarkının albümde olmaması yazık akorlar gripininkiyle aynı ama emre aydınınkı daha güsell
D E F#m
sen doldur ben içerim efkarımla kana kana


diye alıştım ben bölede güsel


Bu Yoruma Cevap Ver
maNga_lp | 04 Haziran 2010 Cuma 12:15
bence beni unutma daha güsel böle bi şarkının albümde olmaması yazık akorlar gripininkiyle aynı ama emre aydınınkı daha güsell


Bu Yoruma Cevap Ver
maNga_lp | 04 Haziran 2010 Cuma 12:09
şarkılarıınn altına ritimlerinide yazın yyaaaa


Bu Yoruma Cevap Ver
Winona Scarlett | 02 Haziran 2010 Çarşamba 23:33
17 Nisan 2010 Cumartesi tarihinde barisov yazmıştı:
gitar prosunu yapıyoum akorlar saglam :D herzzamanki gibi
Çok makbule geçecek kardeşim:) arşive eklenecek kadar güzel yapacağına eminim, kolay gelsin. Şimdiden ellerine sağlık.


Bu Yoruma Cevap Ver
Mtin | 26 Mayıs 2010 Çarşamba 03:10
Akorlar çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Ayrıca emre aydın, gripin tartışmasına da, her iki çalışma da çok başarılı arka arkaya ikisini de yüzlerce kez dinleyebilirim... parça mükemmel, akorlar tam oturmuş, sesiniz de güzelse hadi iyi eğlenceler:)


Bu Yoruma Cevap Ver
Mtin | 26 Mayıs 2010 Çarşamba 03:09
iyi de fm mi e mi sanki e yapınca daha doğru oluyo ya da ikiside tam oturmuyo veya ben söyleyemiiyorum


Bu Yoruma Cevap Ver
adamabel | 23 Mayıs 2010 Pazar 17:28
bütün akorların ve tabların güzel olduğu gibi bu da güzel tebrikler


Bu Yoruma Cevap Ver
baran.365 | 22 Mayıs 2010 Cumartesi 19:14
Şarkının bestesi haris'in değil antonis bardis 'in. emre aydın,haris,gripin gibi kişiler kendilerine göre yorumladılar bu şarkıyı sadece.


Bu Yoruma Cevap Ver
ghostweb | 13 Mayıs 2010 Perşembe 12:32
eline sağlıık :D dsus2 çok güzel bir hava vermiş...


Bu Yoruma Cevap Ver
aczmendi_aslı | 09 Mayıs 2010 Pazar 14:51
HOCAM ALLERİNE KOLLALARINA SAĞLIK CUK OLMUŞ :))))


Bu Yoruma Cevap Ver
THe_SouL | 08 Mayıs 2010 Cumartesi 13:40
RİTMİ NASIL ?


Bu Yoruma Cevap Ver
__guitarist__ | 03 Mayıs 2010 Pazartesi 12:59
emeğine sağlık çok güzel olmuş


Bu Yoruma Cevap Ver
LaFleur | 27 Nisan 2010 Salı 15:16
Eline kulağıan sağlık..^^


Bu Yoruma Cevap Ver
yesyesyes | 20 Nisan 2010 Salı 21:16
gitar prosunu yapıyoum akorlar saglam :D herzzamanki gibi


Bu Yoruma Cevap Ver
barisov | 17 Nisan 2010 Cumartesi 15:14
YA HAKİKATEN ELİNE SAĞLIK ABİ 4/4LÜK OLMUŞ :) SENİN GNDERDİİN AKORLAR HEP TUTUO ZTN


Bu Yoruma Cevap Ver
gitaristt:)) | 17 Nisan 2010 Cumartesi 12:49
13 Nisan 2010 Salı tarihinde FATİH2OO9 yazmıştı:
bu parantez içndekile noluyo acaba bilen varsa bi zahmet yanıtlasa ??
parantez içindeki akoru da basabilirsin demek oluyor ama c#m daha iyi bence...


Bu Yoruma Cevap Ver
LetMeLoveYou | 14 Nisan 2010 Çarşamba 10:27
10 Nisan 2010 Cumartesi tarihinde Boobass yazmıştı:
abi ben diyorum bu letmeloveyou harbiden iş bilen birisi.doğru düzgün yanlışsız akor koyuyo adam :) akor gönderenlerden takip ettiğim tek adam ;)
teiekkür ederim =)


Bu Yoruma Cevap Ver
LetMeLoveYou | 14 Nisan 2010 Çarşamba 10:27
bu parantez içndekile noluyo acaba bilen varsa bi zahmet yanıtlasa ??


Bu Yoruma Cevap Ver
FATİH2OO9 | 13 Nisan 2010 Salı 23:33
abi ben diyorum bu letmeloveyou harbiden iş bilen birisi.doğru düzgün yanlışsız akor koyuyo adam :) akor gönderenlerden takip ettiğim tek adam ;)


Bu Yoruma Cevap Ver
Boobass | 10 Nisan 2010 Cumartesi 21:16
Şarkının telif hakkı Gripin'e ait. Emre beni unutma'yı isveç'te yaptı. haberleri yoktu ikisinin de bildiğim kadarıyla


Bu Yoruma Cevap Ver
morvemervesi | 27 Mart 2010 Cumartesi 18:31
bence mükemmel eline sağlık


Bu Yoruma Cevap Ver
shuuer | 26 Mart 2010 Cuma 22:22
26 Mart 2010 Cuma tarihinde letmeloveyou yazmıştı:
26 Mart 2010 Cuma tarihinde nil(fer'man)ga' yazmıştı:
26 Mart 2010 Cuma tarihinde morvemervesi yazmıştı:
14 Mart 2010 Pazar tarihinde nil(fer'man)ga' yazmıştı:
ya şarkı evet o kaıdna ait ama "beni unutma"nın sözü emre abiye ait.sadece coverlanmış hali.ve bende şu anda durma yağmur durmayı dinliyorum.kendi kendime diyordum bir yerden hatırlıyorum diye.ya zaten emre aydınla gripin kanka sayılır beraber kullanmışlarsa nolmuş ki.böyle bir şey yapmak istemişler.allah allah.birde onlara sormak gerek tabi
Malesef bu iki şarkı yüzünden Emre ile Gripin bozuklar.
hmmm... kim kimden önce yapmış acaba?ama beni unutma emre aydın'ın kâğıt evler albümünde yok ki.
albümden çıkardı emre zaten ilk gripin çıkardı diye..
offf yazık adama ya.birden gripin'e gıcık olmaya başladım.inşallah maNga'yla da böyle bir şey olmaz aralarında.


Bu Yoruma Cevap Ver
nil(fer'man)ga' | 26 Mart 2010 Cuma 19:19
26 Mart 2010 Cuma tarihinde nil(fer'man)ga' yazmıştı:
26 Mart 2010 Cuma tarihinde morvemervesi yazmıştı:
14 Mart 2010 Pazar tarihinde nil(fer'man)ga' yazmıştı:
ya şarkı evet o kaıdna ait ama "beni unutma"nın sözü emre abiye ait.sadece coverlanmış hali.ve bende şu anda durma yağmur durmayı dinliyorum.kendi kendime diyordum bir yerden hatırlıyorum diye.ya zaten emre aydınla gripin kanka sayılır beraber kullanmışlarsa nolmuş ki.böyle bir şey yapmak istemişler.allah allah.birde onlara sormak gerek tabi
Malesef bu iki şarkı yüzünden Emre ile Gripin bozuklar.
hmmm... kim kimden önce yapmış acaba?ama beni unutma emre aydın'ın kâğıt evler albümünde yok ki.
albümden çıkardı emre zaten ilk gripin çıkardı diye..


Bu Yoruma Cevap Ver
LetMeLoveYou | 26 Mart 2010 Cuma 19:17
26 Mart 2010 Cuma tarihinde morvemervesi yazmıştı:
14 Mart 2010 Pazar tarihinde nil(fer'man)ga' yazmıştı:
ya şarkı evet o kaıdna ait ama "beni unutma"nın sözü emre abiye ait.sadece coverlanmış hali.ve bende şu anda durma yağmur durmayı dinliyorum.kendi kendime diyordum bir yerden hatırlıyorum diye.ya zaten emre aydınla gripin kanka sayılır beraber kullanmışlarsa nolmuş ki.böyle bir şey yapmak istemişler.allah allah.birde onlara sormak gerek tabi
Malesef bu iki şarkı yüzünden Emre ile Gripin bozuklar.
hmmm... kim kimden önce yapmış acaba?ama beni unutma emre aydın'ın kâğıt evler albümünde yok ki.


Bu Yoruma Cevap Ver
nil(fer'man)ga' | 26 Mart 2010 Cuma 19:16
14 Mart 2010 Pazar tarihinde nil(fer'man)ga' yazmıştı:
ya şarkı evet o kaıdna ait ama "beni unutma"nın sözü emre abiye ait.sadece coverlanmış hali.ve bende şu anda durma yağmur durmayı dinliyorum.kendi kendime diyordum bir yerden hatırlıyorum diye.ya zaten emre aydınla gripin kanka sayılır beraber kullanmışlarsa nolmuş ki.böyle bir şey yapmak istemişler.allah allah.birde onlara sormak gerek tabi
Malesef bu iki şarkı yüzünden Emre ile Gripin bozuklar.


Bu Yoruma Cevap Ver
morvemervesi | 26 Mart 2010 Cuma 16:09
harika olmuş akorlar süper kulağına sağlık...arkadaşlar bunun gitar pro tabını yapan var mı....


Bu Yoruma Cevap Ver
asparagas89 | 25 Mart 2010 Perşembe 18:16
çok teşekkürler!


Bu Yoruma Cevap Ver
EmDCDm | 24 Mart 2010 Çarşamba 20:14
D den sonra gelen E ler yerine C#m ler olacak


Bu Yoruma Cevap Ver
clgngtrst | 24 Mart 2010 Çarşamba 17:09
emre aydından bi farkı yok =)


Bu Yoruma Cevap Ver
thecurse12 | 17 Mart 2010 Çarşamba 19:30
akorlar orjinal eline sağlık..


Bu Yoruma Cevap Ver
nodata | 15 Mart 2010 Pazartesi 14:38
sebebi ne olursa olsun bence yapılmaması gereken bir hareket , ben ilk başta merakımı gidermek için sordum ve fikrimi söyledim , bu kadar tartışma yaratılacak bir şey değil.sebebi ne olursa olsun böyle yapılmasını istemezdim ben açıkçası.başkalarının müziklerinin üstüne söz yazmak ayrı konu , üstüne bir de aynı dönem çıkarmaları benim çok garibime gitti ve bence doğru olmadığını , iki sanatçının da ülkemizde seviliyor ve yaratıcı olabilme kapasitelerini az çok hepimizin bildiği için buna gerek olmadığını savunuyorum.saygılar.


Bu Yoruma Cevap Ver
chernobil_tgcn | 15 Mart 2010 Pazartesi 09:42
08 Mart 2010 Pazartesi tarihinde chernobil_tgcn yazmıştı:
yok hocam , demek istediğim kendi müziklerini yapsalar , kendilerini geliştirebilirler.Tutup bir de aynı zamanlarda çıkarmışlar şarkılarını gripin'le emre aydın.Bence çok abes bir durum.

akorlar için tekrar tekrar teşekkürler üstad . K.bakma konuyu dağıttım.Müzikli günler (:
ya iyide adamlar zaten kendi şarkılarını yapıyolar.müziğini sözünü.iyiki birisinin müziğini coverlamışlar ya.herkes adamların üstüne gidiyo


Bu Yoruma Cevap Ver
nil(fer'man)ga' | 14 Mart 2010 Pazar 13:27
ya şarkı evet o kaıdna ait ama "beni unutma"nın sözü emre abiye ait.sadece coverlanmış hali.ve bende şu anda durma yağmur durmayı dinliyorum.kendi kendime diyordum bir yerden hatırlıyorum diye.ya zaten emre aydınla gripin kanka sayılır beraber kullanmışlarsa nolmuş ki.böyle bir şey yapmak istemişler.allah allah.birde onlara sormak gerek tabi


Bu Yoruma Cevap Ver
nil(fer'man)ga' | 14 Mart 2010 Pazar 13:25
Şarkı Çalıntımı Değil mi Bilemicem Ama Emre Aydın'nın Şarkısı İle Neredeyse Fark Yok Denebilecek Kadar Benzer...


Bu Yoruma Cevap Ver
ShadoWarrioR | 13 Mart 2010 Cumartesi 08:19
bu şarkıda girişde ki arpej için yardım edermisin bide ben nakaratta su ritmi kullanıyorum doğrumu aşağı asağı asağı yukarı??? cevaplarsanız seviniirim


Bu Yoruma Cevap Ver
mertcan3558 | 12 Mart 2010 Cuma 13:53
yok hocam , demek istediğim kendi müziklerini yapsalar , kendilerini geliştirebilirler.Tutup bir de aynı zamanlarda çıkarmışlar şarkılarını gripin'le emre aydın.Bence çok abes bir durum.

akorlar için tekrar tekrar teşekkürler üstad . K.bakma konuyu dağıttım.Müzikli günler (:


Bu Yoruma Cevap Ver
chernobil_tgcn | 08 Mart 2010 Pazartesi 11:11
şarkı çalıntı değil müziği haris alexiou nun sadece ztn albümdede yazıcaktır müziği ona ait die


Bu Yoruma Cevap Ver
eaumut94 | 06 Mart 2010 Cumartesi 16:48
sağol üstad.biz ne zaman kendi şarkımızı kendimiz yapacağız ! melodisine kadar herşeyi çalıyorsunuz bari farklı zamanlarda cıkarın , nasıl bir müzik şeklidir ya :S


Bu Yoruma Cevap Ver
chernobil_tgcn | 04 Mart 2010 Perşembe 22:01
04 Mart 2010 Perşembe tarihinde chernobil_tgcn yazmıştı:
gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık hocam (:

yalnız bir şey sormak istiyorum , emre aydın 'beni unutma' şarkısıyla aynı müzik yapısına sahip , ve inanılmaz benzer.bu konu hakkında beni bilgilendirebilecek bir arkadaş varsa çok mutlu olurum (:
aynı melodi aynı akorlar ve melodi de başkasının zaten kadının adı Haris Alexiou şarkının adı Fevgo


Bu Yoruma Cevap Ver
LetMeLoveYou | 04 Mart 2010 Perşembe 21:36
gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık hocam (:

yalnız bir şey sormak istiyorum , emre aydın 'beni unutma' şarkısıyla aynı müzik yapısına sahip , ve inanılmaz benzer.bu konu hakkında beni bilgilendirebilecek bir arkadaş varsa çok mutlu olurum (:


Bu Yoruma Cevap Ver
chernobil_tgcn | 04 Mart 2010 Perşembe 21:09


Siz de Görüş Bildirin

Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)


PAYLAŞ

Reklam



Anket
pit305 soruyor:
Dünya Kupası Şarkısı We Are One Ole Ola Sizce Nasıl? (Pitbull'a Aittir)










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler




Reklam


Radyo Dinle
AkorMerkezi.com © 2014
İletişim - Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,06 saniye.