Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli

Bilgiler
 
Seslendiren ve Şarkı: Grup 84 - Azap
Biçim: Akor, Gitar Akorları - HİÇBİRİ
Tarih: 31 Ağustos 2008 Pazar
Gönderen: Dirty_Foot
Toplam Okuyan: 35.889 kişi
Bu Ay Okuyan: 618 kişi
Bu Hafta Okuyan: 50 kişi
 
Beğendiniz mi? Azap Akor sayfasını Şimdi paylaşın:

Grup 84 - Azap - Akor

  (versiyon 4)
Puanlama:
 (17 kişi)

Azap şarkısının diğer versiyonlarına bakın >>

Metin boyutu: ( + Büyült ) ( - Küçült)   
         G            Dm           Am
      aaaaaa       aaaaaa        aaaaaaa
   
   Am                  Em
Hayat o kadar acımasızki sevgilim
   G                         F
Verdiği herşeyi geri alırda sonu gelmez
  Am                     Em
O gün gelir yüzleşirsin geçmişinlee
  G                              F 
Sokaklar dile gelir söylemezler yalnış nerde

      G     Dm          Am         } N
Hadi kurta beni bu hayattan        } A
      G      Dm         Am         } K
Gel kurtar beni bu azaptan         } A
       G     Dm    Am   G    F     } R
Hadi kurtar beni yine eskisi gibi  } A
    Am    G      F     E      Em   } T
Bi baba sevgisi gibi agır ve yavaş }


        G            Dm           Am
     aaaaaa        aaaaaa       aaaaaa 

  Am                   Em
Günah o kadar acımasızki sevgilim
  G                            F
Nefes alıp verirken azap çeker ruhum bile
  Am                    Em
Ogün gelir yüzleşirsin geçmişinlee
  G                              F
Sokaklar dile gelir söylemezler yalnış nerde

             (NAKARAT)  



Azap Akor, AkorMerkezi.com'da yayınlanmıştır.
http://www.akormerkezi.com


İçerik Kısa Linki:


Beğendiniz mi? Azap Akor sayfasını Şimdi paylaşın:


Grup 84 - Azap KULLANILAN AKORLAR (Beta)
Gx 10 12 12 12 103 2 0 0 0 33 2 0 0 3 3
Dmx 0 0 2 3 1
Amx 0 2 2 1 0x 0 7 5 5 5x 3 2 2 1 0
Em0 2 2 0 0 03 x 2 0 0 0x 2 5 x x 0
F1 3 3 2 1 1x 0 3 2 1 1x 3 3 2 1 1
Şarkıda kullanılan akorların farklı şekillerde basılışlarıdır. (Detaylı bilgi)

Azap Akor için Komoçotoko'dan Gelenler
Aramalar: 84azap okor, 84 azap aakor, grup 84 azap, grup seksendort azap akorlark, sekdendört azap akoe, grup seksendort azap akorlar, seksendört+azap+gitar+akorları, seksendört azap şarkısının gitar akorları, akor merkezi 84 azap, azap akor orjinal
Grup 84 - Azap için Kullanıcı Görüşleri

yanlış "yalnış"ta hocam ;)


Bu Yoruma Cevap Ver
karaca_riza | 25 Eylül 2012 Salı 21:20
ritim


Bu Yoruma Cevap Ver
by.gitarist01 | 04 Temmuz 2012 Çarşamba 20:36
yorumLara katıLmıyorum. arkadaşLar transpoze deniLen bişey duymamışLar herhaLde. arkadaşLar akorLar yanLış değiLdir sadece sizin sesinize uymuyordur. ben çaLdım çok güzeL oLdu. kapo 3ü tavsiye ediyorum. o zaman daha yakın oLacak. payLaşan arkadaşa teşekkür ederim. . .


Bu Yoruma Cevap Ver
AykutTr | 28 Ekim 2010 Perşembe 21:33
ya kapo takılmadığında alakasız duruyor..
onun için kapo 2yi deneyin yok beğenmedim derseniz kapo 3 yaparsınız..
;)


Bu Yoruma Cevap Ver
boch_uq | 11 Mart 2010 Perşembe 19:48
capo 2 yapın bence daha ii anlaşılıyo


Bu Yoruma Cevap Ver
gitarcıı | 19 Şubat 2010 Cuma 18:52
kesinlikle güzel,transpoze sonuçta bu arkadaşlar.Kimse bilmeden konuşmasın.ama şu da bir gerçek bu şarkının versiyon 3'teki hali orijinaline daha yakın esasen tercihim odur.


Bu Yoruma Cevap Ver
Boobass | 21 Kasım 2009 Cumartesi 17:59
ben çok beğendim güzel bence..


Bu Yoruma Cevap Ver
ChrisscorvuS | 17 Temmuz 2009 Cuma 22:34
ses tonunu uydurulunca gayet güzel uyuyo tebrik ederim


Bu Yoruma Cevap Ver
anilsevln | 03 Mayıs 2009 Pazar 20:02
emeğine sağlık çok güzel


Bu Yoruma Cevap Ver
ali_ali | 22 Mart 2009 Pazar 14:03
ben beğendim yorumlara hiç katılmıyorum :S


Bu Yoruma Cevap Ver
Lenniee | 19 Ocak 2009 Pazartesi 18:00
arkadasim nakarat hic olmamis kusura bakma ama söylemeden olmazdi ama yinede emege saygi


Bu Yoruma Cevap Ver
DMT | 30 Kasım 2008 Pazar 17:19
Olmuş bence saoll!


Bu Yoruma Cevap Ver
smh220 | 08 Kasım 2008 Cumartesi 20:46
adam usta değilim diyor.Kendince çıkarmış.Adamın sesi bu akorlara uymuş demekki  butpereste katılıyorum transpoze etmiştir adam :)))


Bu Yoruma Cevap Ver
Emrahilhan | 27 Eylül 2008 Cumartesi 18:22
efet pek uymuyo bu ama gende emege saygı tşk


Bu Yoruma Cevap Ver
Rocker Tugba! | 20 Eylül 2008 Cumartesi 16:54
arkadaşlar ben ustası değilim zaten gitarın, kendi sesime gore boyle cıkardım olmamış oalbilir mecbur değilsiniz zaten bunu calmaya


Bu Yoruma Cevap Ver
Dirty_Foot | 02 Eylül 2008 Salı 14:50
 Arkadaşlar Diğer Akorlar Herkesin Sesine Gidicek Die Bişi Yokki.Bu Transpoze Edilmiş..Bence Çok da Güzel Olmuş.
Tebrikler"/fck/editor/images/smiley/msn/thumbs_up.gif" style="font-weight: bold;" alt=""/>


Bu Yoruma Cevap Ver
Royal_Man | 01 Eylül 2008 Pazartesi 17:38
buna transpoze denir enayiler. aynı akor düzeni. sesinize gitmiyosa transpoze edin siz de.

style="color: rgb(238, 238, 238);" "http://labs.kodfabrik.com/project/dictionary">Dictionary
x

+

?

Null.



Bu Yoruma Cevap Ver
butperest | 01 Eylül 2008 Pazartesi 16:32
arkadaşlar kapo 3 ile deneyin bu yanlış uymuo


Bu Yoruma Cevap Ver
Crazy gitarist | 31 Ağustos 2008 Pazar 17:27
kardeşim hiç mi kulak yok yaaaaaaaaa


Bu Yoruma Cevap Ver
bass-it | 31 Ağustos 2008 Pazar 17:19


Siz de Görüş Bildirin

Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)


PAYLAŞ

Reklam



Anket
çorumlu_93 soruyor:
sence hangisi daha güzel ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler




Reklam


Radyo Dinle
AkorMerkezi.com © 2014
İletişim - Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,05 saniye.