Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli

Bilgiler
 
Seslendiren ve Şarkı: İlhan Şeşen - Sarılınca Sana
Biçim: Akor, Gitar Akorları -
Tarih: 20 Nisan 2005 Çarşamba
Gönderen: elnino
Toplam Okuyan: 28.588 kişi
Bu Ay Okuyan: 170 kişi
Bu Hafta Okuyan: 11 kişi
 
Beğendiniz mi? Sarılınca Sana Akor sayfasını Şimdi paylaşın:

İlhan Şeşen - Sarılınca Sana - Akor


Puanlama:
 (10 kişi)

Sarılınca Sana şarkısının diğer versiyonlarına bakın >>

Metin boyutu: ( + Büyült ) ( - Küçült)   
Dbm                      Bm           Dbm
ne kaldı geriye zaten,birsürü boş hatıra.     )
Dbm                      Bm           Dbm     ) A kısmı
yaşamak değil ki bu,görüntüler var adeta.     )

Gbm
sana gülüm demiştim ya,                )
        Dbm                            )
o gül soldu.                           )
         Bm                            ) 2 kere B kısmı
hani bu son demiştim ya,               )
        Dbm                            )
o gün sondu.                           )

Gbm
sarılınca sana hemde titreyerek,       )
Dbm                                    )      
sevişince benimle sabahlara dek,       )
Bm                                     )
gideceksen eğer gelirim diyerek,       )
Dbm    Bm      Dbm                     )
bidaha geri gelme.                     )
                                       ) 
Gbm                                    ) NAKARAT
elde ne varsa sende kalsın.            )
Dbm                                    )
umurunda değil eller alsın.            )
Bm                                     )
o zaman zararı olsun varsın.           )  
Dbm        Bm     Dbm                  )
geri hiçbirşey verme.                  )
Dbm      Bm    Dbm                     )
bidaha geri gelme.                     )

Gbm/Dbm/Dm/Dbm/Bm/Dbm 

TEKRAR A
TEKRAR B 2KERE
NAKARAT  2KERE

Dbm                      Bm           Dbm
ne kaldı geriye zaten,birsürü boş hatıra.  




Sarılınca Sana Akor, AkorMerkezi.com'da yayınlanmıştır.
http://www.akormerkezi.com


İçerik Kısa Linki:


Beğendiniz mi? Sarılınca Sana Akor sayfasını Şimdi paylaşın:


İlhan Şeşen - Sarılınca Sana KULLANILAN AKORLAR (Beta)
Dbmx 4 6 6 5 4x x 2 1 2 0x 4 6 6 x 0
Bm2 2 4 4 3 2x 2 4 4 3 2x x 0 4 3 2
A0 0 2 2 2 00 4 x 2 5 05 7 7 6 5 5
Gbm2 4 4 2 2 2x 4 4 2 2 2x x 4 2 2 2
Şarkıda kullanılan akorların farklı şekillerde basılışlarıdır. (Detaylı bilgi)

Sarılınca Sana şarkısı için amatör kayıtları dinleyin: (Siz de Ekleyin)

Sarılınca Sana Akor için Komoçotoko'dan Gelenler
Aramalar: ilhan şeşen sarılınca sana, sanmistar yaylasini gitar akoru, ilhan sarilinca sana, ilhan şeşen sarılınca sana gitar notaları, sarilonca sana akorları, sarılınca sana akor merkezi, İlhan Şeşen-Sarılınca sana akor merkezi, i̇lhan şeşen sarılınca sana akorr, sarlnca sana, sarılınca sana şarkısı nın anlamı
İlhan Şeşen - Sarılınca Sana için Kullanıcı Görüşleri

arkdaşlar herkesin ses tonu farklıdır ben bu şarkıyı G kürdi ile tonumda okuyorum .Gm G#m nakarat ta Cm Gm G#m herkesin farklıdır


Bu Yoruma Cevap Ver
by_gitarizma | 2 Haziran 2013 Pazar 05:05
gayet guzel , eline saglık , bi sarkının da orjınal yazılıp yazılmaması ne kadar gereklıyse anlamıyorum bende , sankı sesınız her sarkının orjınalıyle uyyo da orjınal de orjınal ...


Bu Yoruma Cevap Ver
malibuu | 17 Ocak 2010 Pazar 11:01
yaa bu bemoller nedir arkadaş yaa c#m yada f#m yazar insan...


Bu Yoruma Cevap Ver
_unforgiven_ | 8 Ekim 2008 Çarşamba 15:36
guzel,ama eksik var. ben azerbeycandan amator gitaristlerdenim, orijinalini ben isleyip gondericem , bakarsaniz sevinirim. SADIK OGUZ un ogrencisiyim ona saygilarimi iletirim...
Aliasker.


Bu Yoruma Cevap Ver
Alex_359 | 12 Aralık 2007 Çarşamba 20:50
dbm deki b bemol oluo heralde... yani o şeqilde çok güzel oluo şarkı... orjinal tonlarını yakalıo


Bu Yoruma Cevap Ver
Orkunnn | 1 Kasım 2007 Perşembe 20:13
Yaw millet bu "Dbm" noluyo???


Bu Yoruma Cevap Ver
Trkish | 1 Ekim 2006 Pazar 13:17
arkadaşlar akorlar aslında doğru ama orjinal değil bu akorları arkadaş kendi sesine göre yapmış olabilir bu akoları yarımşar ses incelttiğinizde orjinal oluyor deneyin


Bu Yoruma Cevap Ver
By_Gitar | 24 Ağustos 2006 Perşembe 00:49
mustafa kardesım ıyı guzel hos yapmıssında keske Dbm= C#m ve Gbm= F#m yazsaydında ınsanların aklını karıstırmasaydın.en azından yenı baslayan bır ınsan için zor gelmezdı.çünkü ilk görüste herkez böyle akormu olur dıyor,aslında dogruda soyluyorlar. dogru akorların bunlar oldugunu dusunuyorum sencede dogrusu bumu kardesim ???? Dbm= C#m ve Gbm= F#m enede ugrasıp cabalamıssın ellerıne saglık


Bu Yoruma Cevap Ver
üye-silinmiş | 19 Haziran 2006 Pazartesi 00:12
arkadaşlar ben bu şarkının akorlarını yazan kişiyim yorumlarınız için teşekkür ederim k.i.b


Bu Yoruma Cevap Ver
arcanaykut | 24 Ekim 2005 Pazartesi 10:43
SİNAN ASLANIM ÇOK BİLİOSAN SN YAZSANA DOĞRU AKORLARINI!!!


Bu Yoruma Cevap Ver
c.dennis | 20 Ekim 2005 Perşembe 22:15
meraba arkadaşlar uzun zamandır gitarakor.comun derinlerinde kalmış bi üyesiyim.ilhan abi nin şarkısına bi bakim arkadaşlar neler yapmışlar dedim baktığıma pişman oldum yani.neyse böyle şeyler çıkıyo arada... adam çalışmış yapmış.mustafanın biçok şarkısı var bu sitede...yani sinan da biliyodur bieyler tabi ama haklıyken bile haksız duruma düşebilirsiniz çok konuşursanız...yani ne diye orandan burandan akor uydurmuşsun falan diyosun ki...de ki ya kardeş elinesağlık çalışmışsın ama ben pek beğenmedim dbm diye bi akoru bilmiyorum falan yaz...tamam senin de bi bildiğin var ki konuştun bu kadar.ama yakışıyomu burda bişeyler paylaşmaya çalışıyoruz... helede konservatuar öğrencisine...neyse hepinize sevgiler...(mustafa sende işine bak baba asilik yapmaya gerek yok bişeyler bilen sana diklenen varya çıksın kendisi yapsın. bi düşünürün lafını kendime felsefe kabul ettim bakalım beğenecek misiniz.."eskiden insanların söylediklerine bakıyodum, şimdi büyüdüm, olgunlaştım, artık insanların yaptıklarına bakıyorum" KENDİNİZE İİ BAKIN


Bu Yoruma Cevap Ver
tsunami_yavuz | 23 Eylül 2005 Cuma 13:21
arkadaş güzel olmuş fakat "Dbm" gibi akorların yerine diyezlilerini yazsaydın daha rahat okunurdu.
Not: siteyi ziyaret edenler akorları diğer gösterilişi buradadır.
Dbm= C#m ve Gbm= F#m


Bu Yoruma Cevap Ver
glewyeci | 19 Eylül 2005 Pazartesi 15:59
Yakında uçacak yeni üyeler :)

Şarkıysa güzel. Bu kadar tartışmayı başlatan <u>sinan</u>, ateşleyen de <b>mustafa</b>, hadi hayırlısı :) :?


Bu Yoruma Cevap Ver
hasan huseyin | 11 Eylül 2005 Pazar 20:05
ya arkadaşlar ben bu yorumları ilk açtığımda gerçekten ii bişiler yapılmışki bu kadar fasla yorum war dedim ama hepsini baştan aşağı okuyunca bu siteye we her ikinizede yakışmayacak şeyler yasıldığını gördüm bütün arkadaşlardanda ricam lütfen sadece yorumlarınısı yasın parçalara ben we benim gibi amatörlere en büyük iyiliği we dersi wermiş olacaksınıs.. teşekkürler...,


Bu Yoruma Cevap Ver
aequitas82 | 11 Eylül 2005 Pazar 19:17
konuş kardeşim ben sana katılıyorum ve bu yüzden ben artık daha fazla yorum ve kavgaya girmicem sen ne desen haklısın kardeşim duyarlısın ve gerçeği söylüyorsun malesef bir hata yaptım..ben hepinizden özür diliyorum zaten dürüstlük budur artık....ben artık yorum yapmıcam.... yapmama da gerek yok diye düşünüyorum...ÇÜNKÜ kendi kişiliğimin bu şekilde göstermeyi doğru bulmuyorum...sağol duyarlığın için.....


Bu Yoruma Cevap Ver
elnino | 11 Eylül 2005 Pazar 17:42
konuş kardeşim ben sana katılıyorum ve bu yüzden ben artık daha fazla yorum ve kavgaya girmicem sen ne desen haklısın kardeşim duyarlısın ve gerçeği söylüyorsun malesef bir hata yaptım..ben hepinizden özür diliyorum zaten dürüstlük budur artık....ben artık yorum yapmıcam.... yapmama da gerek yok diye düşünüyorum...ÇÜNKÜ kendi kişiliğimin bu şekilde göstermeyi doğru bulmuyorum...sağol duyarlığın için.....


Bu Yoruma Cevap Ver
elnino | 11 Eylül 2005 Pazar 17:42
baştan sona diyaloğunuzu okudum, yazık... eğer bu sitedeyseniz içinizde biraz sanatçı kişiliği var demektir ve eğer bu iki sanatçı birbiriyle böyle kavga ediyorsa bu ülkenin daha çooook yolu var demektir.


Bu Yoruma Cevap Ver
lounge | 11 Eylül 2005 Pazar 14:35
senin seviyen bozulmuş walla şimdi bende sana küfrederim bu böyle sürer..gider artık terbiyemi bozmucam senin gibi heriflerle uğraşmam USTANDAN ALDIĞIN CEVABI ustana satma önce ben söyledim o lafları tamam mı.........sen bilmiyon benim anamın ne olduğunu fazla ötme o yüzden neyse fazla konuşmucam senin gibi göt lalelerine terbiyemi bozmucam sitenin terbiyesi kaldırmaz artık ne yazarsan yaz umrumda değil hiçde üzerime alınmam yarası olan gocunur....ben manevi olarak çok rahatım SENDE İSTEDİĞİN KADAR ANLAT KONUŞ YANİ KÜFÜR ET HEYECANLI OLUYOR ZATEN...


Bu Yoruma Cevap Ver
elnino | 11 Eylül 2005 Pazar 14:11
abiler bu sarkı doğru yazılmıs ve orda dbm nin c#m oldugunu bilen adam dbm yi de çalar yane adam süper yapmıs işte bence 100% dogru


Bu Yoruma Cevap Ver
_DaRe_17 | 20 Ağustos 2005 Cumartesi 21:03
sen unkapanına git seni önce bir güzel öpsünler.zaten böyle akorlar uydurmaya devam ettigin sürece seni daha çoooooooooook öpen olur.çingene karılarına gelince egerki eleştirilmeye açık degilsen buraya kafandan yada her hangi bir organından uydurdugun akorları koymazsın.o yüzden artık sus ve insanlar rahata kavuşsun.sende böylelikle dogru akorları çıkartmak için zamndan kazanmış olursun.sende rehata kavuşursun.çingene karııııı


Bu Yoruma Cevap Ver
sinan_? | 20 Ağustos 2005 Cumartesi 16:06
yaaa senin kafan almıyor ben sana ne diyorum sen neler saçmalamışsın ayrıca benim öyle ünlü olma gibi niyetim burda yok öyle olsa unkapanına giderdim...senin fikirlerinede ihtiyacım yok...açık konuştum anlamışsındır..ben sana transpoze etmiycem onuda kendin uğraşcan herşeyi benden bekleme...diğer sayfalarda tranzpozeli hali var....artık fazla konuşma bence çünkü çingene karılarını geçti çenen...


Bu Yoruma Cevap Ver
elnino | 17 Ağustos 2005 Çarşamba 12:08
her müzisyen kendi ses tonuna göre eseri seslendirir.sense ilhan sesenin ses tonuna göre akor çıkartmaya çalısıyorsun.zaten çıkardıgın akorlar kompile saçmalık.en azından git kendi ses tonunda birseyler uydurmaya çalış.hiç kendini yorma.çünkü zaten çıkardıgın akorlar hiçbir işe yaramaz.boşver sen bu işi bırak.zaten internet sayfalarına akor göndererek ünlü olunmuyor.o yüzden hiç ugraşma.bırakta git kendi kabuguna çekil.en azından insanların aklını saçmalıklarla doldurma.her insan kendi ses tonunu bulsun.senin yüzünden millet kafayı yiyecek.akor göndermeyi bırakta insanlar biraz rahatlasın....sana nedesem boş........artık insanları bunaltma yeter.insanlar kan ağlıyor..........................kendine gel...............ok........................hadi şimdi işine bak....................


Bu Yoruma Cevap Ver
sinan_? | 15 Ağustos 2005 Pazartesi 21:22
her müzisyen kendi ses tonuna göre eseri seslendirir.sense ilhan sesenin ses tonuna göre akor çıkartmaya çalısıyorsun.zaten çıkardıgın akorlar kompile saçmalık.en azından git kendi ses tonunda birseyler uydurmaya çalış.hiç kendini yorma.çünkü zaten çıkardıgın akorlar hiçbir işe yaramaz.boşver sen bu işi bırak.zaten internet sayfalarına akor göndererek ünlü olunmuyor.o yüzden hiç ugraşma.bırakta git kendi kabuguna çekil.en azından insanların aklını saçmalıklarla doldurma.her insan kendi ses tonunu bulsun.senin yüzünden millet kafayı yiyecek.akor göndermeyi bırakta insanlar biraz rahatlasın....sana nedesem boş........artık insanları bunaltma yeter.insanlar kan ağlıyor..........................kendine gel...............ok........................hadi şimdi işine bak....................


Bu Yoruma Cevap Ver
sinan_? | 15 Ağustos 2005 Pazartesi 21:03
yaa sinan çok biliyosan kendin çıkar gönder bu siteye bana laf yetiştireceğine bu şarkıyı ister çal ister çalma anlaşılan zorla güzellik olmuyo takıl istediğin gibi düşün ne istersen onu yap va alahın aşkına bu site yeterince chat maydanına döndü senin yüzünden.... sen gönder de büyüklüğünü görelim böyle konuşmak yetmez ben doğru diyorum sen yalnış gereği yok artık sen gönder şarkıda biz bi seninkine yorum atalım


Bu Yoruma Cevap Ver
elnino | 15 Ağustos 2005 Pazartesi 15:56
sen hala bildigini okuyorsun.halaorandan uydurmaya devam ediyorsun.senin bildigin müzik degerleri bukadar işte.orandan burandan akor çıkartıyorsun.biz bu işin okulunu okuyoruz.sen önce git konservatuara girde sonra gel beninle aşık at.seni sallayanda hata çünkü yazdıgın akaorlarda senin gibi işe yaramaz.neyse senin deha ögrenecegin çok sey yar.vaktimi sana ayırmak isterdim ama saçmalık dinleyecek vaktim yok.sen saçmalamaya devam et,ornadan burandan akor çıkarmaya devam et zaten pek sallayan yok.hadi sana okor uydurmada bol şanslar.bakalım daha ne saçma akorlar uyduracaksın.....işine bak keyfinde ol.orandan uydurmaya devam et.sana antatmak yanlış zaten.çünkü kafan basmaz.


Bu Yoruma Cevap Ver
sinan_? | 14 Ağustos 2005 Pazar 22:00
SİNAN SEN anlamıyorsun hala ben bilirim ben anlarım dersin tutturursun. sana git bir müzisyene sor dedim akoru benim bilgim SENİNKİNİ YALAR YUTAR.anladınmı ben bu işi çok iyi yapıyom. SEN MERAK ETME oradan buradan değil kendim çıkarırım.akorlardanherkez memnun ama sen MÜZİSYENSİN YAA kendi bildiğini okursun.ben senin öğrendiğin müziği çok merak ediyorum.sana öğreten hocalarında iş var ama sende yanlışını kabullenmek istemiyorsun...hee unutmadan çok zor geldiyse KAPO TAKARSIN ONLA çalarsın...daha kolay olur.SÖYLÜYORUM YAZIK SENİN GİBİ BİR müzisyene dbm akorunu bildiysen banada haber ver.senin açından iyi olur saçmalık değil doğrudur.bi araştır bakalım(gerçi sorma gayretinde bulundunmu oda tartışılır):)))))


Bu Yoruma Cevap Ver
elnino | 3 Ağustos 2005 Çarşamba 11:39
senin bildigin müzik degerleri bukadar işte.orandan burandan akor çıkartıyorsun.biz bu işin okulunu okuyoruz.sen önce git konservatuara girde sonra gel beninle aşık at.seni sallayanda hata çünkü yazdıgın akaorlarda senin gibi işe yaramaz.neyse senin deha ögrenecegin çok sey yar.vaktimi sana ayırmak isterdim ama saçmalık dinleyecek vaktim yok.sen saçmalamaya devam et,ornadan burandan akor çıkarmaya devam et zaten pek sallayan yok.hadi sana okor uydurmada bol şanslar.bakalım daha ne saçma akorlar uyduracaksın.....hahahahahahahha


Bu Yoruma Cevap Ver
sinan_? | 2 Ağustos 2005 Salı 16:00
muhteşem bir hizmet valla ben beğendim herkezi öptüm


Bu Yoruma Cevap Ver
amourbanque | 28 Temmuz 2005 Perşembe 10:50
herşey güzelde bide bu şarkıların tan notalarını verseniz omazmı,mesela do re mi diye he güzel olurdu dimi ama yada mcelep19@hotmail.com adresine gönderirseniz sevinirim saygılar sunarım cem celep:::::::


Bu Yoruma Cevap Ver
femem | 28 Temmuz 2005 Perşembe 09:15
arkadaşlar bu "dbm" olayına son noktayı koymak istiyorum. evet piyasadaki minör akorlar diyez alıyor ama bemol alamaz diye bir şart yok ki. mustafa onur kardeşim haklıdır, isteyenler "http://home.tiscalinet.ch/datalar/Akorlar_01.gif" ve "http://home.tiscalinet.ch/datalar/Akorlar_02.gif" adreslerindeki tablolardan akorları inceleyebilirler... herkese başarılar


Bu Yoruma Cevap Ver
pimiaimi | 23 Temmuz 2005 Cumartesi 01:20
Ciddi ve profesyonel anlamda müzikle ilgilenmeye imkanım yok açıkçası.Müziği severim ve enstrüman da çalarım.Ama yanlış biliyorsam da doğrusunu öğrenmeyi tercih ederim.Konuyu bir de ben araştırmayı isterim.


Bu Yoruma Cevap Ver
avimc | 21 Temmuz 2005 Perşembe 22:09
yanılmıyorsunuz ancak arkadaşlar yalnış yapıyonuz birçok piyasada satılan kitaplarda akorları diyez olarak gösterilir.söylüyorum yalnıştır.akorlar bemol olarak gösterilir ibrahim arkadaşım yanılgıya düşmeyin akorlara bu şekilde alışkanlık gösterin sizin bildiğiniz akorlar ticari amaclı yapılmıştır.yarın ciddi bir anlamda müziğe girerseniz eğer,karşınıza akorlar bemol olarak çıkar.bende profesyonel bir akor cetveli var.içinde 2500 den fazla akor var.şimdi ben bu kitaba inanırım.ticari kitablara inanmam.yalnış gösteriliyor.sonra çalanların canını bi hayle sıkar bilginize.....


Bu Yoruma Cevap Ver
elnino | 21 Temmuz 2005 Perşembe 21:36
Gbm olarak yazılan akor da galiba F#m...Yanılıyor muyum?


Bu Yoruma Cevap Ver
avimc | 21 Temmuz 2005 Perşembe 02:18
13 yıldır müzikle uğraşıyorum,bir minör akorun bemol aldığını ilk kez burada gördüm ben de...Benim de bildiğim, minör akorlar diyez alır,bemol almaz.O yüzden Re bemol minör(Dbm)diye akor sanırım olmaz.(İlköğretim müzik kitaplarında da öyle yazıyo.Bilmiyom artık...)Ya Mustafa arkadaşın bir bildiği var;ya da yanlışta ısrar ediyor.Sinan Develi'ye katılıyorum.Dbm yerine C#m yazılmalıydı.Yine de,Mustafa Onur Tutkuğ'a teşekkürler.(Bence var olan) yazım hatası dışında şarkı doğru...Tebrikler


Bu Yoruma Cevap Ver
avimc | 21 Temmuz 2005 Perşembe 02:15
sinan seninle itişmicem çünkü o sularda yüzerek öğrenilir bu işleri sende sorarak öğreneceksin sen dbm diye bir akoru bilmiyosan bırak bu işleri de konservatuarı hakedenler kazansın.çünkü sizin gibiler bugün müziği ne hale getirdiklerini görüyoruz.anlasılan sen klasik müzik de dinlemiyosun.daha hamurunda çok pişeceksin.öğrencen artık bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır.yok ben anlamak istemiyom diyosan hiç durma burda saçma sapan yorumlar yapıp bilmişlik taslama.konservatuarım diye bişey hemen olmazsın çünkü müzik öyle yenilir yutulur şeyler değil sen iyisimi müzisyene sor dbm nedir diye BİŞEY KAYBETMEZSİN. hadi bakimmmm...


Bu Yoruma Cevap Ver
elnino | 18 Temmuz 2005 Pazartesi 14:13
sen giderken biz dönüyorduk sevgili arkadasım.gittigin yollara bak zaten dönüşte benim ayak izlerimi bulacaksın.sen okyanusa fazla dalmışsın bogulmussunda haberin yok.neyse senin daha ögrenecin çok sey var.neyse sen biraz daha yüzmeyi ögren.en azından bogulmazsın :-))))))


Bu Yoruma Cevap Ver
sinan_? | 18 Temmuz 2005 Pazartesi 00:41
sinan kardeşim müzikte uydurma diye bişey olmaz müzisyen bi arkadaştan duymak istemem ama bilmiyorsan önemli değil senin elbet karşına çıkacak sende durumu anlayacaksın.bak kendin söylüyon konservatuar öğrencisiyim diye o halde daha öğrenmen gereken çok şey var şu an sen denizin kıyısındasın.ileride bilgin arttığında okyanusa açılacaksın :)))


Bu Yoruma Cevap Ver
elnino | 17 Temmuz 2005 Pazar 15:24
dbm diye akoru nerden uydurdun bilemiyorum
konservatuar bögrencisiyim ben daha duymadım
genede eline saglık


Bu Yoruma Cevap Ver
sinan_? | 10 Temmuz 2005 Pazar 23:14
dbm diye akoru nerden uydurdun bilemiyorum
konservatuar bögrencisiyim ben daha duymadım
genede eline saglık


Bu Yoruma Cevap Ver
sinan_? | 10 Temmuz 2005 Pazar 23:13
şarkı trazpoze edilmemiştir sadece ilhan şeşen'in sesine göre yapılmıştır.tranzpoze edersiniz sanıyorum ibrahim arkadaşımızın gönderdiği zaten trazpozeli halidir.bu böyle biline:))))


Bu Yoruma Cevap Ver
elnino | 8 Temmuz 2005 Cuma 11:18
Ayrıca,galiba şarkı yarım ses transpoze edilmiş.Çünkü asıl sesinde Dm/Cm/ x 2-Gm/Eb/Dm olarak çalınıyordu.


Bu Yoruma Cevap Ver
avimc | 5 Temmuz 2005 Salı 23:26
Dbm diye bir akor ilk kez burada gördüm.Re bemol minör akor olmaz.Zira minör akorlar diyez alır;bemol almza bildiğim kadarıyla.Dbm yerine Do diyez minör(C#m) olarak yazılsa doğru olurdu sanırım.Bir de "O gün sondu" mısrasının başında D basılsa daha doğru olacakmış gibi geldi.


Bu Yoruma Cevap Ver
avimc | 5 Temmuz 2005 Salı 23:24
ellerine sağlık kardeş


Bu Yoruma Cevap Ver
anilus | 5 Temmuz 2005 Salı 23:09
soprano sende kolaya kaçma hemen.zor olan daima daha iyi olur.(bazen)


Bu Yoruma Cevap Ver
anilus | 5 Temmuz 2005 Salı 23:09
güzel..


Bu Yoruma Cevap Ver
enigma | 5 Temmuz 2005 Salı 20:54
daha güzelleri mevcut! arkadaşında eline sağlık!


Bu Yoruma Cevap Ver
gorgoth | 12 Haziran 2005 Pazar 14:54
Gbm/Dbm/Dm/Dbm/Bm/Dbm Dm :) Bm olacak sanırım


Bu Yoruma Cevap Ver
kanka5398 | 18 Mayıs 2005 Çarşamba 20:15
güzel olmuş


Bu Yoruma Cevap Ver
kanka5398 | 18 Mayıs 2005 Çarşamba 20:12
Em ya da Am versiyonunu rica ediyorum


Bu Yoruma Cevap Ver
22339 | 1 Mayıs 2005 Pazar 23:25


Siz de Görüş Bildirin

Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)


Anket
gitaristuğçe soruyor:
En İyi Müzik Türü Sizce Nedir ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2024
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,09 saniye.