Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Anket Detayları, Sonuçları ve Yorumları
Anketler Sayfasına Dön

Anket: Sizce gitar ne kadar sürede tam öğrenilir
Bu ankete 01.06.2008 22:29:13 tarihinden beri 4913 kişi katılmış. Son katılım tarihi: 21.08.2014 13:27:27

ugur4nisan sormuştu:
Sizce gitar ne kadar sürede tam öğrenilir
4913 kişi katıldı

3 aydan az
 
%8 - 394 kişi

3-5 ay arası
 
%12 - 613 kişi

1 yıl
 
%15 - 743 kişi

1 yıldan da fazla
 
%64 - 3161 kişi



Kullanıcı Görüşleri

Gitarı öğrenmenin sonu yoktur 40 yılda çalsanız tam olarak bitmez.


Bu Yoruma Cevap Ver
Akormania | 18 Haziran 2014 Çarşamba 20:51
Temel kavramlar 5 ayda öğrenilebilir fakat geri kalan parça-solo gibi şeylerin sonu yoktur yeni bir şarkı çıkar çalmayı denersin çalarsın bu da senin gitarı öğrenmenin sonunun olmadığını gösterir.


Bu Yoruma Cevap Ver
atababa32 | 20 Ağustos 2013 Salı 12:49
19 Temmuz 2012 Perşembe tarihinde Onrsal yazmıştı:
eline gitar alalı 3 ay olmuş olanlar zaten çalamıyodur :D
katılmıyorum arkadaşım :D


Bu Yoruma Cevap Ver
atababa32 | 20 Ağustos 2013 Salı 12:48
gitar sonsuz bir alettir dostum... bitmezki tam anlamıyla bitiremezsin. ha ama usta bana normal gündelikde çalayım eğleneyim arada da arkadaşlarla grupça takılalım yeter dersen 8 ay makuldür...


Bu Yoruma Cevap Ver
tukue | 27 Kasım 2012 Salı 14:41
eline gitar alalı 3 ay olmuş olanlar zaten çalamıyodur :D


Bu Yoruma Cevap Ver
Onrsal | 19 Temmuz 2012 Perşembe 16:24
aslında benim arkadaşım 5 ayda iyi öğrendi ama kursu çok bilmişliğinden bıraktığı için dahada ilerletemiyecek


Bu Yoruma Cevap Ver
debby | 23 Nisan 2012 Pazartesi 16:46
Hiçbir zaman öğrenemezsin öğrendikçe ne kadar az şey bildiğini anlarsın


Bu Yoruma Cevap Ver
EdgeZero | 10 Eylül 2011 Cumartesi 18:47
Ben gitarı 2 ayda öğrendim ama faaliyete geçirmem 3-5 ay arasında oldu :)


Bu Yoruma Cevap Ver
elbeg | 10 Eylül 2011 Cumartesi 14:58
Gitar asla tam öğrenilmez.Uzadıkça uzar :D


Bu Yoruma Cevap Ver
-hermes- | 31 Temmuz 2011 Pazar 14:51
Tam anlamıyla hiçbir zaman!


Bu Yoruma Cevap Ver
ysf-54 | 16 Aralık 2010 Perşembe 17:41
bence çalışmanıza bağlı ama 1 yıl kadar filan sıkı çalışırsan


Bu Yoruma Cevap Ver
knsz | 27 Kasım 2010 Cumartesi 14:17
3 aydan az diyenler eminim gitarın g sini bilmiodur.


Bu Yoruma Cevap Ver
hylosh | 19 Kasım 2010 Cuma 13:52
kimse ne kadar iyi bilsede ben en iyiyim diyemz bu bir gerçek ayrıca her şeyi öğrendimde diyemz


Bu Yoruma Cevap Ver
apocan95 | 03 Kasım 2010 Çarşamba 19:45
Gitarı tam anlamıyla öğrenmeyi hiç bir zaman beklemeyin...
Gitarı hiç bir zaman öğrenemezsiniz.
Gitarda yeni şeyler öğrendikçe, Aslında hiç bir şey bilmediğinizi öğreniyorsunuz.
Öğrendiğiniz tek şey koca bir 'Hiç' oluyor.
Gitar, pervane ile mumun hikayesi gibidir. Hiç bir zaman sevgiliye kavuşma gerçekleşmez.
Kanadınız alevine her değdiğinde aşkınız daha da büyür ve tüm benliğinizi sarar.
En sonunda da uğrunda cândan geçtiğiniz o cânı verirsiniz.
Âşksız, cânansız kalmamak dileğiyle...


Bu Yoruma Cevap Ver
avareakis | 17 Eylül 2010 Cuma 20:08
ne bir ayından bahsediyorsunuz gitarı tam ögrenme diye bir şey yoktur 20 yıl gecsin o gitarist hala ögreniyor olur ben 6 yıldır calıyorum ama hala ceyregine varmıs deilimdir haftada 6 gün canlı muzik ypaıyorum ama bilgim ceyrektir gitarı bilmek kolay deildir. sürekli bir seyler ögrenirsiniz unutmayın


Bu Yoruma Cevap Ver
sakaryali | 12 Ağustos 2010 Perşembe 02:28
zirtbirt nick li arkadaşımıza katılıyorum gitar başı belli olan ancak sonunun nereye gideceğinin bizim elimizde olduğu bir enstruman yani kumanda elimizde ya televizyonu kapatır dünya ile ilişkimizi keseriz ya da bu işin üstesinden geliriz... bunuda niye anlattım bilmiyorum ama neyse akıllarda kalsın :) görüşmek üzere eyvallah!!!


Bu Yoruma Cevap Ver
by-ixmail | 21 Mayıs 2010 Cuma 10:45

öğrenmek!?öğrenmenin sonu yok bence hele ki gitar gibi harika bi enstrümanda



Bu Yoruma Cevap Ver
zirtbirt | 12 Haziran 2008 Perşembe 22:47
bence gitar istekli olana göre  öğrenme süresi değişir hiç kursa gitmiyosan kulaktan ve izleyerekse uzun sürebilir ama eğer azimli ve meraklıysan yani şarkıyı çok seviyorsan hiç belli olmaz belkide 1 ay....


Bu Yoruma Cevap Ver
fb_ulas1991 | 06 Haziran 2008 Cuma 17:28


Siz de Görüş Bildirin

Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)


PAYLAŞ

Reklam



Anket
djzafi soruyor:
Sizce 500 tl ile alınabilcek elektro akustik markası ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler




Reklam


Radyo Dinle
AkorMerkezi.com © 2014
İletişim - Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,02 saniye.