Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli

Bilgiler
 
Seslendiren ve Şarkı: Teoman - Gönülçelen
Biçim: Akor, Gitar Akorları -
Tarih: 05 Mart 2005 Cumartesi
Gönderen: wolwera
Toplam Okuyan: 101.185 kişi
Bu Ay Okuyan: 1.979 kişi
Bu Hafta Okuyan: 1 kişi
 
Beğendiniz mi? Gönülçelen Akor sayfasını Şimdi paylaşın:

Teoman - Gönülçelen - Akor


Puanlama:
 (33 kişi)

Gönülçelen şarkısının diğer versiyonlarına bakın >>

Metin boyutu: ( + Büyült ) ( - Küçült)   
Dm                      Gm 
Kiriklarini aldirdim kalbimin 
     C                           F  C/E Dm7  C 
Zirhimi cikarttim astim portmantoya 
Dm                      Gm 
Guzel vucutlar bos suratlar 
       C                       F  C/E Dm7 C 
Benimse yenmis tirnaklarim titrek ellerim var 
Dm                      Gm 
Evet dedi ben de seni aldattim 
C                     F  C/E  Dm7  C 
 Bir kez de degil ustelik 
Dm                   Gm 
Cunku beni cok kannattin 
C                      F  C/E  Dm7  C 
Cok sevdigim bir yalandin 


Dm                  Gm 
Gonul celen gonul celen 
C                F   C/E  Dm7  C 
Ayni anda utanmadan 
Dm                  Gm 
Hem kirici hem kirilgan 
C                   Dm 
Yordun beni gonul celen 

Akorlar 
Dm----XX0231 
Gm----355333 
C-----X32010 
F-----XX3211 
C/E---XX2010 
Dm7---XX0211

Gönülçelen Akor, AkorMerkezi.com'da yayınlanmıştır.
http://www.akormerkezi.com


İçerik Kısa Linki:


Beğendiniz mi? Gönülçelen Akor sayfasını Şimdi paylaşın:


Teoman - Gönülçelen KULLANILAN AKORLAR (Beta)
Dmx 0 0 2 3 1
Gm3 5 5 3 3 3x x 0 3 3 3
C0 3 2 0 1 00 3 5 5 5 33 3 2 0 1 0
F1 3 3 2 1 1x 0 3 2 1 1x 3 3 2 1 1
Dm7x 5 7 5 6 5x x 0 2 1 1x x 0 5 6 5
Şarkıda kullanılan akorların farklı şekillerde basılışlarıdır. (Detaylı bilgi)


Gönülçelen Akor için Komoçotoko'dan Gelenler
Aramalar: gönülçelen gitar nota, teoman - gönülçelen gitar vuuşları, gönülçelen,, golcelen akor, gönülçelen akormerkezi, hogonulcelen gitar akorlari, kırıklarımı aldırdım notalr gıtar, gönülçelen gitarla çalınışı, teoman gönülçelen aor, boş ders orjinal ton akorlar
Teoman - Gönülçelen için Kullanıcı Görüşleri

Parçanım ritmi 4/4 luk arkadaşlar. Bu ritimleri nasıl bulamıyorsunuz anlamıyorum bateri apaçık ortada şarkıda. Gitar da öyle.

Ritmi bilmeyenler için AKYAYKY


Bu Yoruma Cevap Ver
fsvr | 27 Nisan 2014 Pazar 13:32
rtm neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Bu Yoruma Cevap Ver
öğrenci62 | 28 Mayıs 2013 Salı 17:02
http://www.youtube.com/watch?v=s428l8mHVLs eğer burdan dinlersenizz


Bu Yoruma Cevap Ver
barsnmas | 16 Mayıs 2013 Perşembe 21:44
C#m orjinal ton


Bu Yoruma Cevap Ver
leGGleSSiVe | 22 Eylül 2011 Perşembe 15:17
21 Ağustos 2011 Pazar tarihinde cns87 yazmıştı:
10 Mayıs 2011 Salı tarihinde quiTaRHeRo yazmıştı:
güzel
bence gayet de güzel oluyor senin fazlalık dediğin akorlarla.. sağ eli oynatmaktan çok, sol elde bitiyor marifetlerin sergilenebileceği işler..
özür dilerim yanlış linke tıklamışım.


Bu Yoruma Cevap Ver
cns87 | 21 Ağustos 2011 Pazar 02:12
09 Nisan 2011 Cumartesi tarihinde turker_10 yazmıştı:
yanlış diyen arkadaşlar

Dm Gm
Kiriklarini aldirdim kalbimin
C F C/E Dm7 C
Zirhimi cikarttim astim portmantoya

burdaki akor fazlalığı salatalığına takılmayın

Dm Gm
Kiriklarini aldirdim kalbimin
C F Dm
Zirhimi cikarttim astim portmantoya



diye çalın geçin
bence gayet de güzel oluyor senin fazlalık dediğin akorlarla.. sağ eli oynatmaktan çok, sol elde bitiyor marifetlerin sergilenebileceği işler..


Bu Yoruma Cevap Ver
cns87 | 21 Ağustos 2011 Pazar 02:11
10 Mayıs 2011 Salı tarihinde quiTaRHeRo yazmıştı:
güzel
bence gayet de güzel oluyor senin fazlalık dediğin akorlarla.. sağ eli oynatmaktan çok, sol elde bitiyor marifetlerin sergilenebileceği işler..


Bu Yoruma Cevap Ver
cns87 | 21 Ağustos 2011 Pazar 02:10
ritim ayyk galiba. bi deneyin. tutuyor.


Bu Yoruma Cevap Ver
burberryy | 14 Mayıs 2011 Cumartesi 10:49
güzel


Bu Yoruma Cevap Ver
quiTaRHeRo | 10 Mayıs 2011 Salı 19:02
yanlış diyen arkadaşlar

Dm Gm
Kiriklarini aldirdim kalbimin
C F C/E Dm7 C
Zirhimi cikarttim astim portmantoya

burdaki akor fazlalığı salatalığına takılmayın

Dm Gm
Kiriklarini aldirdim kalbimin
C F Dm
Zirhimi cikarttim astim portmantoya



diye çalın geçin


Bu Yoruma Cevap Ver
turker_10 | 09 Nisan 2011 Cumartesi 19:06
akorlar doğru ama ama yarım ses pes olursa orjinal ton oluyor yani Cm#-Fm#-B-E-Cm#


Bu Yoruma Cevap Ver
turker_10 | 09 Nisan 2011 Cumartesi 19:02
muhteşem olmuş


Bu Yoruma Cevap Ver
berk_22 | 30 Aralık 2010 Perşembe 18:26
en baş em am d böle gidin güsel oluo


Bu Yoruma Cevap Ver
gtaris | 25 Ağustos 2010 Çarşamba 23:24
Arpej Veya Ritm ?


Bu Yoruma Cevap Ver
umbar | 24 Ocak 2010 Pazar 17:26
Re den söylersen orjnal =) herkes sesine gore cekıo sonucta :D


Bu Yoruma Cevap Ver
malibuu | 08 Ağustos 2009 Cumartesi 00:07
olmamıs


Bu Yoruma Cevap Ver
BrknS | 24 Haziran 2009 Çarşamba 23:48
ya arkadaslar orjınal akorlar diyenler açsınlar şarkıyı gitarıda alsınlar birlikte çalsınlar bakalım.. kitapta böyle gösterio veya orjınal yazıo heryerde die bişeymi var acın sarkıyla beraber calın orjınal akorlar c#m... die gidio. eger bu akorlara orjınal dıyen bi profesyonel varsa bıraksın bıdaha gitar çalmasın !! bu akorlar yanlıs demıyorum ama baska bı tonda dogrudur


Bu Yoruma Cevap Ver
nefret87 | 14 Ocak 2009 Çarşamba 15:09
08 Aralık 2006 Cuma tarihinde nefret87 yazmıştı:
elıne saglık orjınal degıl ama olmus yalnız F den sonrakı akorlara hıc gerenk yok bu arada sarkının orjınal akorları AM DM ... falan degıl arkadas yazmısya orjınal falan dıe c#m f#m b e bunlar orjınal akorları
bence de orjinal c#m f#m b e


Bu Yoruma Cevap Ver
UNDEBA | 14 Ocak 2009 Çarşamba 14:02
orjinal bu kaorlar teoman böl çalıo kitabındada böle


Bu Yoruma Cevap Ver
marılyn manson | 22 Kasım 2008 Cumartesi 21:11
ne alaka bu akorlar


Bu Yoruma Cevap Ver
onsekizkurus | 10 Kasım 2008 Pazartesi 12:54
bi &ccedil;ok sitede orjinal olarak bunu g&ouml;steriolar ama deniyorum bunu senelerdir, bu şekilde &ccedil;alamıyorum, arkadaşlar bu akorlara uygun &ccedil;alabilen biri varsa, videop &ccedil;ekip youtube koysun, aksi takdirde b&ouml;le &ccedil;alındığına inanmicam, kafayı yiycem bu şekilde &ccedil;alınmıo<br/>
Am Dm G C E ciyim bende dier arkadaşlar gibi


Bu Yoruma Cevap Ver
himen500 | 01 Eylül 2008 Pazartesi 06:00
eline saglık hi&ccedil;te fena olmamış g&uuml;zel bence :D


Bu Yoruma Cevap Ver
gokhans35 | 21 Ağustos 2008 Perşembe 21:13
Cikko arkadaşımızn dediği gibi akorlar Am, Dm, G, C , E kulağa hoş geliyor ritimde folk u biraz hızlı çalarsak gayet iyi :)) sonuçta müzik evrenseldir nasl isterseniz öyle çalarsınız :))


Bu Yoruma Cevap Ver
mörvy | 10 Mart 2008 Pazartesi 22:15
katılıyorum alttaki arkadaşa bnde bi profesyonelden aldım akorları Am Dm G C ideal olandır


Bu Yoruma Cevap Ver
apoloji | 01 Mart 2008 Cumartesi 17:11
akorlar orjinal aslında mesele sadece gerçek şarkıda akorun yarım ses kalın olmasında yarım ses akorunuzu kalınlaştırın kulaktan yapmak zor olur bir tunere ihtiyacınız olucak mesela teomanın istasyon insanları şarkısıda böyle bir şarkıdır


Bu Yoruma Cevap Ver
mevrik | 13 Şubat 2008 Çarşamba 22:17
abi neresi yanlış..illa orijinal olcak die bişey yokki..bence güsel eline saglık


Bu Yoruma Cevap Ver
beFunny | 01 Ağustos 2007 Çarşamba 16:38
abı bunu akorları yanlıs


Bu Yoruma Cevap Ver
kerxxx | 02 Nisan 2007 Pazartesi 19:09
elıne saglık orjınal degıl ama olmus yalnız F den sonrakı akorlara hıc gerenk yok bu arada sarkının orjınal akorları AM DM ... falan degıl arkadas yazmısya orjınal falan dıe c#m f#m b e bunlar orjınal akorları


Bu Yoruma Cevap Ver
nefret87 | 08 Aralık 2006 Cuma 00:02
Am-Dm G-C olarak yapın siz onu E yi katmanıza luzum yok


Bu Yoruma Cevap Ver
cikko | 06 Ekim 2006 Cuma 18:13
ritimde 2/4lük olucak


Bu Yoruma Cevap Ver
cikko | 06 Ekim 2006 Cuma 18:12
o şarkının orjinal akorlarını çıkarttım ben : Am -Dm G-C/E ... bunu deneyin öle uçmanıza gerek yok sacmalamayın ..


Bu Yoruma Cevap Ver
cikko | 06 Ekim 2006 Cuma 18:07
abi senin kulaında problem varsa bırak şu gitarı çalma ya .. Hayır neresini benzettin acaba..Kafadan atıp uzatmışsın sen o portmantoya bölümünü ne çeşit bir ritimde çalıosun acaba melodi kaçıo o akorlar uymuo sese biraz dikkatli ol üstünde çalış sonra yap


Bu Yoruma Cevap Ver
cikko | 06 Ekim 2006 Cuma 18:04
vallaha gerçekten çok güzel olmuş sağol arkadaşım harika olmuş yanlış diyenler gitar çalmasını bilmiyo madem


Bu Yoruma Cevap Ver
üye-silinmiş | 14 Temmuz 2006 Cuma 15:58
bütün akorları bareli basın.ve arkadaşın yazdıgı şekilde basmayın.dogru oluyor
dm=x577655 gibi


Bu Yoruma Cevap Ver
mfikret | 12 Temmuz 2006 Çarşamba 16:56
guzel olmamıs bece yanlıs akorlar bunar


Bu Yoruma Cevap Ver
C@STILLOoo | 08 Temmuz 2006 Cumartesi 23:45
kanka güzel olmuş.


Bu Yoruma Cevap Ver
üye-silinmiş | 08 Temmuz 2006 Cumartesi 15:27
alakası bile yok


Bu Yoruma Cevap Ver
apaydin2 | 11 Mayıs 2006 Perşembe 16:43
eyvallah guzel olmus


Bu Yoruma Cevap Ver
46133 | 31 Ocak 2006 Salı 20:58
güsellllllllllll olmuşşşşşşşşşşş


Bu Yoruma Cevap Ver
ylmaz_mer | 04 Aralık 2005 Pazar 17:37


Siz de Görüş Bildirin

Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)


PAYLAŞ

Reklam



Anket
btlkse soruyor:
Sizce Türk Müzik Gruplarından Hangisi Daha İyi?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler




Reklam


Radyo Dinle
AkorMerkezi.com © 2014
İletişim - Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,08 saniye.